Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyJamess schreef:Geen idee of mensen dit filmpje hebben gezien, maar dit is toch om te lachen.
Eerst gaan rellen, politie uitdagen en vervolgens gaan janken dat die dood gaat. Echt stoere jongen ben je dan
Hoop dat ze hem een pleistertje hebben gegeven en weer naar huis hebben gestuurd.
https://www.dumpert.nl/item/8054293_72070d19
Naar mijn idee bestaat opvoeding al lang niet meer. Kinderen worden tegen woordig alleen nog maar gevoed.
AmyJamess schreef:Geen idee of mensen dit filmpje hebben gezien, maar dit is toch om te lachen.
Eerst gaan rellen, politie uitdagen en vervolgens gaan janken dat die dood gaat. Echt stoere jongen ben je dan
Hoop dat ze hem een pleistertje hebben gegeven en weer naar huis hebben gestuurd.
Naar mijn idee bestaat opvoeding al lang niet meer. Kinderen worden tegen woordig alleen nog maar gevoed.
Iris82 schreef:Hier ook oproepen om te gaan rellen in onze wijk.
Gelukkig heb ik wel vertrouwen in de supporters van Willem II in combinatie met de politie om de boel een beetje op orde te houden. Willem II heeft een harde kern die uit bijzonder indrukwekkende mannen bestaat. Daar zijn die 18 jarige snotneuzen echt niet tegen opgewassen.
Ik las net op het nieuws dat ze het leger niet in willen zetten. Wat vinden jullie daarvan?
Ergens heb ik zoiets van: laat t asjeblieft niet nog langer zo doorgaan.
Ik heb filmpjes gezien van de brandbommen die ze (relschoppers uit Breda) aan het bereiden waren en dat is gewoon echt niet leuk meer. Als ik die een tegen de voorgevel krijg dan gaat t echt mis.
karuna schreef:Van mij mogen ze het leger inzitten. Als aanvul in mensen op de me. Geen tanks of grove wapens maar gewoon even wat extra goed getrainde mensen erbij. Mensen die als het goed is niet zo snel onder de indruk raken van heftige dingen. Ter ondersteuning van.
Maar brandbommen maken? Zag ook ergens een oproep van een pvc buis met spijkers.Echt waarom
![]()
daantjuhhh schreef:Ik heb een collega die vanmorgen trots vertelde dat ze gister avond bij de protesten aanwezig was.
Ja maar ik was voor 9 uur thuis.
Ja maar ik keek alleen.
Ja maar ik stond achter de linie.
Echt domme doos!!!
Ik heb er verteld hoe ik er over dacht en ben de meeting uit gegaan.
Wat een dom wicht zeg.
daantjuhhh schreef:Ik heb een collega die vanmorgen trots vertelde dat ze gister avond bij de protesten aanwezig was.
Ja maar ik keek alleen.
Echt domme doos!!!
Wat een dom wicht zeg.
ikkedus schreef:Ze roepen nu in Den Bosch inderdaad al op om om 14.00 u te gaan rellen. Vraag me af of ze dat echt durven doorzetten. Is toch een stuk minder anoniem overdag als veel winkels open zijn. Hoop in ieder geval van niet!
Bij de geplunderde Dirk in Rotterdam waren de vakkenvullers gewoon nog in de winkel. Hoe beangstigend is dat!
Mijn stiefdochter werkt bij de Jumbo in Den Bosch. Voel ik me ook niet heel gerust over.....
En in je eentje op een station werken vind ik nu geen optie. Of het moet een klein stationnetje in een buitenwijk zijn bijv.
Cayenne schreef:Maar wie doet dan zo'n oproep? En hoe gaat dat in z'n werk?
Zet iemand gewoon op FB openbaar om te gaan rellen? Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen
Cayenne schreef:ikkedus schreef:Ze roepen nu in Den Bosch inderdaad al op om om 14.00 u te gaan rellen. Vraag me af of ze dat echt durven doorzetten. Is toch een stuk minder anoniem overdag als veel winkels open zijn. Hoop in ieder geval van niet!
Bij de geplunderde Dirk in Rotterdam waren de vakkenvullers gewoon nog in de winkel. Hoe beangstigend is dat!
Mijn stiefdochter werkt bij de Jumbo in Den Bosch. Voel ik me ook niet heel gerust over.....
En in je eentje op een station werken vind ik nu geen optie. Of het moet een klein stationnetje in een buitenwijk zijn bijv.
Maar wie doet dan zo'n oproep? En hoe gaat dat in z'n werk?
Zet iemand gewoon op FB openbaar om te gaan rellen? Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen
Ja maar ik keek alleen.
Echt domme doos!!!
Wat een dom wicht zeg.