Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:IMANDRA schreef:Ik zag dat het een paar keer was genoemd hier maar nog niet echt ontkracht, maar Pence' achtergrond is niet Biden (helaas).
[ [url=m/v7vG8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Afbeelding ]
Ik ben ook heel benieuwd... Voor vandaag en voor 20 jan...
Dit beschadigt het vertrouwen in de democratie zo ontzettend, dat ik ook wel een beetje vrees voor over 4 jaar.
Pence heeft 2 accounts. Hij beheert op het moment het account van VicePresident, die is nog gewoon Trump. Maar zijn gewone account schijnt wel Biden te zijn.Mizora schreef:Mike Pence zijn gewone account: https://twitter.com/Mike_Pence
Het account van de VicePresident, nu Mike Pence: https://twitter.com/VP
Femke_Tweety schreef:Het is zo onwaarschijnlijk dat hij dit zelf nog gelooft.
Ik doe het niet snel, uitspreken dat ik denk dat iemand psychologische of psychiatrische problematiek heeft.
Maar hoe in de wereld kan hij dit serieus nog denken?
Mkango schreef:tamary schreef:Ik denk dat ze hem er over het weekend uit werken op grond van het 25ste Amendement.Lijkt er op dat Pence de boel runt en Trump buiten spel staat aldus CNN.
Tegelijkertijd denk ik ook dat we twee roerige weken gaan krijgen.
ruitje schreef:Zou Trump daarna ook actief blijven stoken? Ik bedoel hij kan ook als hij geen president is olie op het vuur blijven gooien.
Exitium schreef:Ik denk dat hij met de gebeurtenissen van de laatste ± 15 uur meer volgers kwijtgeraakt is dan in de twee maanden hiervoor.
Hij heeft eerder wel aangegeven in 2024 weer aan de verkiezingen mee te willen doen. En het kan, Biden is ook 78. Ik denk niet dat hij denkt dat hij kan verliezen, net als dat hij nu vol blijft houden dat de verkiezingen gestolen zijn. Wat dat betreft is hij een pure narcist.
Het bezwaar tegen de uitslag van Pennsylvania is zojuist ook verworpen
moonsparkle schreef:Ben benieuwd of dit het nu was of dat er nog meer riots volgen.
Toch meer doden dan ik dacht, er staat niet echt waaraan ze zijn overleden alleen staat er medische noodgevallen, misschien door verdrukking, hartaanval? Maar dat is nu speculeren.