Sheehan schreef:Nou jongens er komt een drugs appgroep. Kunnen we ongecensueerd praten. Roep maar als er iemand in wilt
Ik ben te oud, mijn wilde leven ligt achter me.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Mijn wilde leven bestaat uit andere dingen dan drugs.Ik ben zo'n afschuwelijke lightweight dat ik er niet aan begin; zelfs na 4 bier loop ik al scheef. Ook nog na 4 jaar, wanneer je toch wel zou denken dat je lever ietwat getrainder is...
Resistance schreef:Mijn wilde leven bestaat uit andere dingen dan drugs.Ik ben zo'n afschuwelijke lightweight dat ik er niet aan begin; zelfs na 4 bier loop ik al scheef. Ook nog na 4 jaar, wanneer je toch wel zou denken dat je lever ietwat getrainder is...
quera schreef:Astorga schreef:Deze opmerkingen zijn echt onder de gordel, dus ik ga er verder niet meer op in.
Ik heb er inmiddels op getemd. Want je kan ook te ver gaan
Sheehan schreef:Astorga schreef:Ik heb overigens ook getemd over de openbare drugsmeetings en tips hier. Vind het vrij ver gaan voor een forumgedeelte waar ook minderjarigen kunnen komen.
Och och och, we zijn alleen maar aan het grappen en grollen hoor.
Shaggy09 schreef:Resistance schreef:Mijn wilde leven bestaat uit andere dingen dan drugs.Ik ben zo'n afschuwelijke lightweight dat ik er niet aan begin; zelfs na 4 bier loop ik al scheef. Ook nog na 4 jaar, wanneer je toch wel zou denken dat je lever ietwat getrainder is...
Ik kan ook echt niet tegen alcohol![]()
Maar ik heb alcohol ook nooit zo super leuk gevonden ofzo.
Shaggy09 schreef:Carol_Beer schreef:Wat hebben we straks? Een Bokt-drugs-Hyvespagina? Kzou er lid van worden als het nog bestaan had. Nu discord de oliebol is, zou dat wel een uitermate goed alternatief zijn. Kanaal voor kettingrokers, Ketamine junks etc.
Ik zeg: DOEN!!
[ Afbeelding ]
Sheehan schreef:Astorga schreef:Ik heb overigens ook getemd over de openbare drugsmeetings en tips hier. Vind het vrij ver gaan voor een forumgedeelte waar ook minderjarigen kunnen komen.
Och och och, we zijn alleen maar aan het grappen en grollen hoor.
Resistance schreef:Shaggy09 schreef:Ik kan ook echt niet tegen alcohol![]()
Maar ik heb alcohol ook nooit zo super leuk gevonden ofzo.
Ja ik vind het dus wel erg leuk en echt lekker. Maar kennelijk ben ik te klein van stuk om er echt mee om te gaan...
Ik heb één keer geblowed en toen hebben m'n vrienden me op het toilet gevonden terwijl ik de wc-rol houder van de muur aan het schroeven was in een restaurant. Niet voor herhaling vatbaar.