Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:[
Dat wil hij ook niet, hij stelt het ter discussie. Hij heeft, notabene op televisie, gezegd dat hij niet tegen abortus is en dat hij het prima vindt als vrouwen carrière willen maken.
.
Gloa schreef:karuna schreef:
Hij zal het natuurlijk wel gedeeld hebben om een maatschappelijk debat aan te slingeren. Natuurlijk is dit geen inhoud waar hij zelf achter zou staan. Hoe kunnen ze hem nu zo verkeerd begrijpen
. Hoe kunnen ze denken dat hij zo'n kortzichtig persoon is
. Hoe kunnen ze.....hoe kunnen ze..... hoe kunnen ze.........MAMA ZE DOEN NIET LIEF TEGEN MIJ
![]()
![]()
![]()
janderegelaa schreef:janderegelaa schreef:Nazi
Vrouwenhater
Racist
Narcist
Zijn moeder had hem beter door kunnen slikken
Flapdrol
Misselijkmakend
Omhoog gevallen gladjakker
Eng en naar ventje
Boreaal gelul
Slijmerige blaaskaak
Rasidioot
Engerd
Domme blaaskaak
Ariosofisch gelul
Randdebiel
Vuile vent
Laf ventje
En dan ben ik tot pagina 7 van dit topic gekomen. En dan pak ik alleen de kwalificaties die direct betrekking hebben op hem. Ik lees nooit zoiets over Kees van der Staaij, die nog conservatiever is dan Baudet. Of over Jesse Klaver die iedereen de auto uit wil hebben maar zelf een dikke bak rijdt. Of over Pechtold die een appartementje aanpakt. Of over de SP die gewoon het communisme aanhangt en ook tegen de massa immigratie is.
Met dat geschop tegen Fortuyn, Wilders en Baudet is het nog nooit gelukt. Reageer met argumenten, niet met demoniseren en bashen. Het probleem is denk ik dat die argumenten er eigenlijk niet zijn. Althans, jullie noemen ze niet. Onderbuik reacties, daar zijn jullie wel goed in.
Gelukkig zitten er in dit topic ook een paar mensen die er wel met een open blik naar kijken en die wel inhoudelijk kunnen reageren.
Askja schreef:OK, je citeert links en rechts (sic) wat kreten uitsluitend uit dit topic en daarmee acht je jouw standpunt onderbouwd. Lekker makkelijk. Temeer omdat jij helemaal niet weet of iedereen die zich hier in kritische termen uitspreekt over Baudet wel te kwalificeren is als 'links'. Je hoeft helemaal geen SP of GL kiezer te zijn om Baudets uitlatingen over vrouwen, abortus, euthanasie, homeopathische verdunning etc. af te keuren.
Verder, over dat bashen en demoniseren, tegenwoordig krijgt elke politicus die zich enigszind op de voorgrond plaatst vroeg of laat wel te maken met zijn/haar portie ongenuanceerde modder. Iets met hoge bomen en veel wind.
Overigens is de uitspraak 'boreaal gelul' die jij hier ook zo fijntjes tussenplaatst afkomstig van de ex-voorzitter van FvD, en ik denk niet dat die zichzelf graag als 'links' gekwalificeerd ziet.
Als je wat verder kijkt dan je bevooroordeelde neus lang is, lees je hier overigens genoeg inhoudelijk onderbouwde reacties. Die moet je uiteraard wel wíllen lezen.
Sunnda schreef:bigone schreef:Ga gewoon allemaal op Volt stemmen!!
Nee bedankt! We hebben meer dan genoeg europa.
janderegelaa schreef:Nazi
Vrouwenhater
Racist
Narcist
Flapdrol
Misselijkmakend
Eng en naar ventje
Boreaal gelul
Slijmerige blaaskaak
Rasidioot
Engerd
Domme blaaskaak
Ariosofisch gelul
Randdebiel
Vuile vent
Laf ventje
En dan ben ik tot pagina 7 van dit topic gekomen. En dan pak ik alleen de kwalificaties die direct betrekking hebben op hem. Ik lees nooit zoiets over Kees van der Staaij, die nog conservatiever is dan Baudet. Of over Jesse Klaver die iedereen de auto uit wil hebben maar zelf een dikke bak rijdt. Of over Pechtold die een appartementje aanpakt. Of over de SP die gewoon het communisme aanhangt en ook tegen de massa immigratie is.
Met dat geschop tegen Fortuyn, Wilders en Baudet is het nog nooit gelukt. Reageer met argumenten, niet met demoniseren en bashen. Het probleem is denk ik dat die argumenten er eigenlijk niet zijn. Althans, jullie noemen ze niet. Onderbuik reacties, daar zijn jullie wel goed in.
Gelukkig zitten er in dit topic ook een paar mensen die er wel met een open blik naar kijken en die wel inhoudelijk kunnen reageren.
janderegelaa schreef:Goh, demoniseren, waar heb ik die term eerder gehoord.
Probleem van Baudet, Wilders c.s is dat ze zo obvious met twee maten meten. Exact wat jij hier ook doet Jan. Voortdurend aankomen met de linkse kerk en linkse indoctrinatie, maar als ze zelf kritiek krijgen spreken ze van demoniseren.
Ook weer zo'n beproefde populistische tactiek.
Nazi
Vrouwenhater
Racist
Narcist
Flapdrol
Misselijkmakend
Eng en naar ventje
Boreaal gelul
Slijmerige blaaskaak
Rasidioot
Engerd
Domme blaaskaak
Ariosofisch gelul
Randdebiel
Vuile vent
Laf ventje
janderegelaa schreef:Shaggy09 schreef:Ik denk dat dat wel meevalt Jan. Ik denk dat de meeste hier nogsteeds midden georiënteerd zijn.
Nee, ik denk echt links. En dat is ook prima. Ieder moet stemmen wat hij of zij zelf wil.
Sunnda schreef:Bokt is links als je kijkt naar de reacties op zaken die momenteel spelen op politiek vlak:
-immigratie
-klimaat
-veiligheid
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig ook uit bepaalde topics wegblijf, omdat er wat hele fanatieke linkse bokkers zijn die werkelijk waar elk topic weten te kapen en doodgooien.
Daar hoef je echt geen midden/rechts geluid te laten horen, want dan wordt je weggezet als een idioot.
Al moet ik zeggen dat dit een heel klein clubje is, maar wel zeer ergerlijk aanwezig.
En de polls veraden het ook.Veel GL stemmers en die zijn niet een beetje links.