Janine1990 schreef:Ik lees hierin best wel wat woede...
Vraag ik me af wat je er van vindt dat veel vrouwen/meiden die verkracht zijn maanden, jaren met een geheim rondlopen omdat ze zich schamen voor wat er is gebeurd.
Dat is verschrikkelijk, ik heb er geen ander woord voor. En ik hoop serieus waar dat iedere zaak waarin iemand is misbruikt/verkracht/aangerand het slachtoffer gehoord wordt en de gepaste actie wordt genomen.
Als je kijkt naar de zaken OJ Simpson, Bill Cosby, Michael Jackson, alle andere zaken waarbij #metoo van toepassing zijn, dat zijn gewoon verschrikkelijke zaken.
Als Michael Jackson schuldig was, had men hem moeten veroordelen. Als OJ Simpson schuldig is, hadden ze hem moeten veroordelen (hoewel ook hij alle schijn tegen heeft ). Bij Bill Cosby is het aangetoond dat hij schuldig is, dus die zit achter de tralies, waar hij hoort. Ik heb mezelf ook vreselijk op zitten vreten over die vreselijke Brett Cavanaugh. En die komt er ook mee weg. Ik geloof zeker dat ook hij een viezerik is.
Dat ouders hun kinderen midden in de nacht bij MJ brachten is gewoon te belachelijk voor woorden, welk weldenkend mens doet zijn kinderen dat aan? En hoe kan het zo zijn dat dit jaren achtereen heeft kunnen plaatsvinden? Wacko Jacko was een drugsverslaafde, als ze hem hadden opgesloten, dan had hij waarschijnlijk nog geleefd. En was zijn arts niet opgesloten, want ja, die hebben ze schuldig bevonden aan moord.
Ik was wellicht fel gisteren, ik heb er nu een nachtje over geslapen. Ik ben geen MJ fan, maar ik kan wel genieten van zijn muziek. Tijdens de uitvaart op TV heb ik ook een traantje weggepinkt omdat het allemaal diep triest was.
Het rijmt allemaal niet in mijn hoofd. Daarom stelde ik wat vragen die wellicht een beetje fel zijn geformuleerd.