Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLiez schreef:Ik denk dat ze wel een goede reden hebben om de vijver leeg te pompen. De dreggers hebben misschien dan toch iets opgemerkt.
xLiez schreef:Ik denk dat ze wel een goede reden hebben om de vijver leeg te pompen. De dreggers hebben misschien dan toch iets opgemerkt.
Ze kunnen natuurlijk ook op zoek gaan naar sporen. Of haar mobiel.
Liesje1611 schreef:Wat ik me dus afvraag he.. En vat dit alstjeblieft niet verkeerd op want ik vind het echt afschuwelijk wat er is gebeurd en mijn hart huilt voor een meisje dat ik niet ken.
Maar ooit las ik ergens dat lichamen na x uren/dagen weer boven komen drijven..? Zou ze dan in de afgelopen dagen niet al gevonden moeten zijn? Of zit ik verkeerd..
HorseTimeXL schreef:Liesje1611 schreef:Wat ik me dus afvraag he.. En vat dit alstjeblieft niet verkeerd op want ik vind het echt afschuwelijk wat er is gebeurd en mijn hart huilt voor een meisje dat ik niet ken.
Maar ooit las ik ergens dat lichamen na x uren/dagen weer boven komen drijven..? Zou ze dan in de afgelopen dagen niet al gevonden moeten zijn? Of zit ik verkeerd..
Dat bedacht ik mij net ook. Dat was ook met die journalist uit Zweden zo. Door gassen die vrij komen meende ik. Tenzij er zware voorwerpen zijn vast gebonden oid.
Ik ken het gebied niet maar kwamen er bij de vijfer veel mensen?
Resistance schreef:Soms lukt het me heel even, een paar seconden maar, om me voor te stellen hoe de familie van zo iemand zich nu moet voelen. Dan schrik ik zo van dat gevoel dat ik daarbij krijg, dat ik het heel snel weer heel ver wegstop. Het idee dat die mensen dat niet kunnen omdat het écht zo is, doet me zoveel verdriet.
vibabu schreef:Dat denk ik ook n0a. Honden ruiken mensen/lijken ook als ze in de boot meevaren dus voor een mens hoef je het niet leeg te pompen. Ik denk eerder aan ander (kleiner?) Bewijs?
Jacimatho schreef:De Telegraaf stelt dat de gevonden jas van Anne is en dat er behalve de fiets ook een sieraad is gevonden. Ergens blijf je hopen op een goede afloop....
Resistance schreef:Soms lukt het me heel even, een paar seconden maar, om me voor te stellen hoe de familie van zo iemand zich nu moet voelen. Dan schrik ik zo van dat gevoel dat ik daarbij krijg, dat ik het heel snel weer heel ver wegstop. Het idee dat die mensen dat niet kunnen omdat het écht zo is, doet me zoveel verdriet.