Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Imo is het juist een beetje omgekeerd. Hillary krijgt echt een paraplu boven het hoofd gehouden omdat veel mensen inzien dat Trump een nóg slechter idee is, maar ze heeft echt heel veel skeletons in the closet..
LindyH schreef:Dat vind ik mooi om te lezen Drifter, dat je van mening veranderd bent. Dat is een teken van een ruime blik en een flexibele geest. (Vind ik altijd mooi, ongeacht in welke richting er veranderd is). Het zou mooi zijn als meer mensen zich durven te laten overtuigen door (nieuwe) feiten, en altijd kritisch blijven, in plaats van zich in te graven in hun mening. Dit geeft mij weer wat vertrouwen in de mensheid.
Ik las overigens net op Facebook dat het net kiezen is tussen Nixon en Caligula.
Geniaal.
Tytonidae schreef:Emmaa_ schreef:Imo is het juist een beetje omgekeerd. Hillary krijgt echt een paraplu boven het hoofd gehouden omdat veel mensen inzien dat Trump een nóg slechter idee is, maar ze heeft echt heel veel skeletons in the closet..
Precies! Die indruk heb ik dus ook.
Het ligt er natuurlijk aan vanuit welke bron het komt. De een is meer Hillary biased, de ander meer Trump biased. Maar ik denk inderdaad dat veel mensen zo bang zijn voor Trump dat ze een oogje dichtknijpen voor de fouten van Hillary.
Indestal schreef:Benieuwd of Trump nog een ander staaltje communicatie in huis heeft als hij tegen over een kopstuk uit de opec landen zit...of hij zijn fatsoen kent om deze mensen in hun wijze van lichaamstaal en gebruiken met respect het gesprek in weet te gaan..of dat hij zo lomp en onbeschoft al bij voorbaat de discussie die nog moet gaan beginnen vermoord heeft en een nieuw probleem heeft laten geboren.
Amerika heeft al zo veel oud zeer en historie waar ze niet trots op hoeven te zijn en alle onderhandelingen zullen dat met zich meedragen.
Het elan van Obama, die onberispelijke netheid uitstraalt, mist hij...ook Clinton zie ik niet als gesprekspartner met ieder land, ook zij komt mij niet sterk charismatisch over die deuren opent.
Op dit moment zie ik Amerika zoals het is...holle vaten klinken het hardst.
HorseTimeXL schreef:A thanks iedereen. Ja ik ook. Op fb houden ze ook live zo'n pol en dat in t voordeelvandetwijfel Trump.. Nu kan je daar niet heel veel van zeggen natuurlijk maar dat maakt me wel wat onrustig. Morgen word direct alles bekend toch?