Den haag verkocht afgelopen week alleen nog inboedel
Margee
Geplaatst: 17-04-16 12:16
Ik heb 2 kledingrekken gekocht en 4 stalen bokjes! Voor de zadels!!!!
Keet
Geplaatst: 03-05-16 19:28
In het pand in Zaandam komt een Zara heb ik begrepen.
Lous
Geplaatst: 03-05-16 19:31
De Zara verhuisd hier naar het Bijenkorfpand, dat straks ook vrij komt. In het V&D pand zou hier naar geruchten een TopShelf gaan komen. Alsof we daar op zitten te wachten . Een half jaar geleden is er ook al een Decathlon geopend.
Ik ben vooral benieuwd naar wat er in Utrecht, Zeist én Doetinchem in gaat komen. Ik zou toch in bijvoorbeeld Zeist of Doetinchem een Primark niet zo'n hele gekke beslissing vinden.. Decathlon vind ik meer wat voor Nieuwegein op het industriegebied.
Lous
Geplaatst: 03-05-16 20:00
De meeste zitten ook buiten de stad op een industrieterrein of iets wat erop lijkt (ook hier) Primark zou ik zeker hier heel fijn vinden , maar niet in het V&D of Bijenkorfpand hier, want die zitten midden in een drukke winkelstraat (die niet zo heel breed is)
Zowel in Utrecht als Zeist hoop ik inderdaad op een terugkeer van La Place. Zat in Utrecht hele vrijdagmiddagen met een boek, kleine lekker spelen bij me.. en op het dakterras in de zon (nog voor de kleine) bij beide vestigingen..
In Breda hoop ik ook op n terugkeer van La Place. Zalig
Lous
Geplaatst: 03-05-16 20:06
Vjestagirl schreef:
Primark zou heerlijk zijn in Breda, maar die krijgen we toch niet
Ik zie het inderdaad ook niet gebeuren
Vjestagirl
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-16 20:08
Lous schreef:
Vjestagirl schreef:
Primark zou heerlijk zijn in Breda, maar die krijgen we toch niet
Ik zie het inderdaad ook niet gebeuren
Nee, dat staat al vast . Primark gaat naar Tilburg en Breda krijgt er geen...
Lous
Geplaatst: 03-05-16 20:12
En dan te bedenken dat Tilburg nou niet echt een stad is waar je nou lekker kan shoppen. Al die Belgen komen hier niet voor niets naartoe als ze vrij hebben en/of er hier sale is.
In een van de andere filialen is La Place al terug gekomen zag ik gisteren op het nieuws. En in de rest van het pad komt daar een Topshelf.
Overigens was Primark Alexandrium voorheen ook een V&D. V&D heeft jaren geleden al eerder besloten diverse filialen te sluiten, waaronder dus deze.
Utrecht staat idd hoog op de lijst voor primark, maar dat pand van de V&D is wel heel groot. Denk idd dat ze t gaan opsplitsen, ik hoop t want dan hoef ik maar 10 minuten te fietsen ipv half uur treinen
Interessante bewegingen. Want met een Decathlon op Liesbosch denk ik dat minimaal 1 van de twee ruitersportzaken daar onderuit gaat. Primark in de V&D maakt het gebied ook niet echt beter. Ben heel benieuwd hoe ze dat in zouden vullen, een splitsing lijkt leuk maar wie zou er op verdieping 3 willen zitten? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er winkels in geinteresseerd zouden zijn.
Samenvattend zou ik zeggen dat alle partijen (gemeente, winkels en investeerders) echt totaal geen visie hebben op wat ze nou met eigenlijk met het centrum willen qua winkels en winkelruimte... Met gevolg dat het allemaal net niks is.
(Maar ik kan niet wachten tot de nieuwe bieb er is!! Zo mooi, en stukken beter bereikbaar met een bushalte voor de deur.)
Oh Broese had ik even gemist Maar Primark zou ook in de oude bieb kunnen groot zat!
En ja.. ik vind het centrum van Utrecht een beetje een zootje nu
Storm
Geplaatst: 04-05-16 06:09
Onbegrijpelijk dat Primark naar Tilburg gaat ipv Breda. In Breda hadden ze zo het pand van V&D in gekund, mooi pand dat in de vernieuwde Barones staat, goed in het centrum en verder bij Eindhoven vandaan waar al een Primark is en dichterbij België.