IS: 4000 strijders in Europa gesmokkeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:56

Beyond the Matrix: website van Martin Vrijland, de ergste complotdenker van de Benelux.

Time2wakeup: De titel van de site zegt mij al genoeg. En dan de andere artikelen: 'Insider verklapt wat er werkelijk op de maan gebeurd is'. 'Europarlementarier: Het doel van de EU? Macht!' Om nog maar te zwijgen van de chatbox en de gesprekken daarin, die zich spontaan opent bij openen van de site.

Nah, neuh, deze twee sites veranderen erg weinig aan mijn beeld, hoor.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 14:58

maakt niet uit...je moet verschillende geluiden horen,en er over nadenken...Alleen de linkse kerk schiet niet op.

Dit is trouwens de bron....
http://newswire.net/newsroom/news/00090 ... rants.html

Waarin ook staat dat er niet 14 containers met wapens zijn onderschept maar 2.

Ook erg natuurlijk :+
Laatst bijgewerkt door geerke op 19-09-15 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Re: IS: 4000 strijders in Europa gesmokkeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:00

Verschillende geluiden vind ik 1 ding. Maar Martin Vrijland en Time2wakeup kan ik echt, echt echt niet serieus nemen. Die zijn overigens niet eens rechts te noemen, die vallen voor mij in de categorie Niburu: fantasieverhalen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:02

Blue_Eyes schreef:
Verschillende geluiden vind ik 1 ding. Maar Martin Vrijland en Time2wakeup kan ik echt, echt echt niet serieus nemen. Die zijn overigens niet eens rechts te noemen, die vallen voor mij in de categorie Niburu: fantasieverhalen.

zie mijn post boven,bron is niet martin vrijland

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:09

Die edit had ik niet meer gezien en ik heb eerlijk gezegd nu ook geen tijd om deze te gaan uitpluizen, die mijn bericht in het andere topic ;) Tot over een aantal dagen :wave:

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 15:15

Blue_Eyes schreef:
Beyond the Matrix: website van Martin Vrijland, de ergste complotdenker van de Benelux.

Time2wakeup: De titel van de site zegt mij al genoeg. En dan de andere artikelen: 'Insider verklapt wat er werkelijk op de maan gebeurd is'. 'Europarlementarier: Het doel van de EU? Macht!' Om nog maar te zwijgen van de chatbox en de gesprekken daarin, die zich spontaan opent bij openen van de site.

Nah, neuh, deze twee sites veranderen erg weinig aan mijn beeld, hoor.

Is ook zo hoor, zeker Martin Vrijland, die loopt al jaren met een aluminium hoedje op, toch denk ik dat we bij lange na de waarheid niet weten en ik denk ook zeker dat de onrust echt wel groter gaat worden.

Fehu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:21

Ik lees best graag verschillende conspiracy sites :oo ik filter er dingen uit, trek het na en probeer zo met berichten uit de mainstream media een beetje de waarheid te "ontdekken". Alleen maar op de mainstream media vertrouwen doe ik niet. De NOS vind ik namelijk behoorlijk de kant van de Russische staatstelevisie op gaan.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:23

het probleem is dat je geen objectief stuk ergens kan lezen...De mensen die voor zijn verzwijgen dingen of willen dingen niet zien....en andersom de mensen die tegen zijn,maken het graag erger dan dat het misschien is.
Dus er blijft niets anders over dan de twee kanten te lezen te husselen en wat daar uitkomt is zo ongeveer waar. :+

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:36

Sammie schreef:
Maar waarom moet dat perse hier? Heb je daar al eens over nagedacht? En dit is nog maar het topje, er zijn dik 20 miljoen Syriërs. Waar zouden wij 1 miljoen mensen (voor het gemak houd ik even het aantal aan wat geraamd dit jaar naar West Europa gaat komen) moeten huisvesten bijvoorbeeld.

Al dat "we moeten iets doen" is helemaal prima, maar het 'wat' moet óók ingevuld worden. En dat mis ik een beetje in bovenstaande reacties. Laten we het er over eens zijn dat er iets moet gebeuren, maar dan zit je nog steeds met wat, waar en hoe qua ruimte, geld, werk etc.. Iemand daar een antwoord op?

Ik ga RTL Late nog eens bekijken. Ik vind Timmermans wel te pruimen, dus ben benieuwd wat ie te zeggen had.

Je hebt helemaal gelijk hoor, absoluut! Het wat moet ook ingevuld worden en helaas heb ik daar ook geen antwoord op. Ik kom niet verder dan de aantallen verdelen over de verschillende EU landen, naar 'draagkracht'. Maar het hoe of wat daarvan...

Ik snap dat Hongarije hun grenzen sluiten. Hongarije weet het ook niet meer... Maar de grenzen sluiten is geen oplossing. Ja, voor Hongarije zelf is het een oplossing. Voor de mensen daarbinnen, die lekker hoog, droog en veilig zitten. Egoïsme van Hongarije ten top. Eigen land eerst heerst daar dus ook. Brr.

@Geerke: Het klopt dat er ook mensen zijn die niet arm waren die reizen... Want ja, een arm persoon kan de 2000 euro niet opbrengen die ze moeten betalen aan smokkelaars bijvoorbeeld.

Maar een rijk of gemiddeld rijk persoon heeft toch ook recht op veiligheid? Wat maakt het uit of ze arm of rijk zijn? Beide zoeken hulp.

En oplossen in eigen land? Dat kan nu niet.. Dat word hopelijk uiteindelijk wel 'opgelost'. Dan kunnen ze misschien terug.. Maar als ze daar nu blijven wachten tot het 'opgelost' is, zoals mensen hier zo makkelijk zeggen, riskeren ze wel dat hun huis gebombardeerd word of ze worden dood geschoten.

Heel Syrië is verwoest.. Daar wil je niet blijven..

Het is zowat onmogelijk om een heel land op te vangen... Maar de EU moet wel. Je kunt de grenzen niet afsluiten en ze ergens laten zitten, tot ze sterven van honger, kou of wat dan ook.. Dat is onmenselijk.

We hebben geen oplossing, nee... Maar we kunnen ze toch niet buiten laten?

Als ik kijk naar die beelden, van al die mensen die daar lopen.. Ik krijg dan tranen in mijn ogen. Ik zou ze zo graag willen helpen, maar ik weet niet hoe.

De meeste mensen hadden een mooi huis, een baan, een gezin.. Alles zijn ze kwijt, alles..

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:56

maar heb je dan ook gezien toen de verslaggeefster aan een Syrier vroeg waarom hij niet in Turkije bleef terwijl het daar ook veilig is?

Ik vind het allemaal erg dubbel. De trieste beelden van de kindjes in hun pyama die doodmoe zijn en huilend verder moeten lopen door een veld en de vele jong mannen die via social media vernemen (dat werd letterlijk verteld door andere vluchtelingen) dat ze ook naar het westen moeten komen omdat ze daar onderdak, voedsel en uiteindelijk een beter bestaan kunnen krijgen. Vrouw en kind achterlatend want die komen later wel!

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 19:04

Oplossing is geen vaste verblijfsgunning laten krijgen.de opvang versoberen en streng maken. Dituitdragen naar het buitenland, dan stopt de stroom van economische vluchtelingen en kiezen de vluchtelingen eerder landen waar het makkelkijker kan of ze kiezen ervoor om "thuis" te blijven.
Ook de illegalen het land uit sturen. Nu wordt dat gedoogd, terwijl juist daar de criminaliteit zit - ze mogen immers niet wit werken en krijgen geen uitkering.

Het is wel duidelijk dat veel vluchtelingen een droom van gratis geld etc is beloofd - en gezien alle mobieltjes wordt het ook nog bevestigd en komen er meer.
Daar zul je dus wat aan moeten doen.
Echte vluchtelingen voor de oorlog, zullen in veel gevallen liever dichter bij huis blijven en terug keren wanneer dat weer mogelijk is.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:31

Er zijn migranten en vluchtelingen...

De grootste groep zijn migranten.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:12

Tcm62 schreef:
Er zijn migranten en vluchtelingen...

De grootste groep zijn migranten.

_/-\o_ _/-\o_
Dat begint ondertussen wél erg duidelijk te worden....

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 11:32

Vandaag nog in Algemeen Dagblad een verhaal van een vluchteling, die zit nu in angst ook hier, hij kan niet eens gaan bidden anders maken de andere vluchtelingen hem af en er zitten ook IS "vluchtelingen" tussen, om zoveel mogelijk overal toe te kunnen slaan.

En dat is gewoon de waarheid en dat roep ik al vanaf het begi, want er zijn plannen om de IS te gaan uit te roeien in landen waar ze hun broeinesten hebben, maar dan gaan ze zich verspreiden en ook naar hierheen vluchten..........

Ze zijn zooo smerig. Wat dat betreft zijn de rijke arabieren slimmer dan wij, want ze hielden ze buiten de deur aan de grenzen door ze gewoon neer te gaan maaien en ervoor te zorgen dat ze er ver weg blijven. Ze weten heel goed dat de IS daar ook gebruik van maken door mee te gaan "vluchten" met de vluchtelingen en gelukzoekers. Ze kunnen ook lezen en lezen dus ook kranten met wat men van plan zijn zoals bommen in IS gebieden etc. en dan zijn ze steeds ons een stapje voor.......

Ik zeg, geen info. meer via de kranten over wat ze van plan zijn om ze uit te gaan roeien, want die moordenaars kunnen ook lezen!!! Domme domme mensen..................alle info. worden gewoon openbaar gemaakt.

Het is alleen erg jammer, sneu dat hiermee de echte vluchtelingen ook mee verjaagd worden, maar wat moeten ze anders? Veel meer mensen en landen worden ermee gered en dan is een "handje vol" even niet belangrijk hoe erg het ook is. Echte vluchtelingen hebben wel recht op hulp en bescherming bij ons.

Jammer dat Europa niet gedaan hebben in de vorm van controle om zo de schade en zoveel mogelijk rotte appels buiten de deur te houden.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 12:24

Precies ragdollcat
Soms zie je op tv beelden waarvan he gewoon denkt gelijk oppakken die handel. En dat zijn dan vooral de 20ers, en natuurlijk scheer ik niet iedereen over een kam als dat zo overkomt, maar mochten wij op zo'n manier te keer gaan zouden we ook in geen enkel land welkom zijn. En ja er zijn ook rotte Nederlanders etc, maar daar mag net zo streng tegen opgetreden worden vind ik.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 16:51

Rotte Nederlanders is niet de issue...wat de issue nu is is dat er geen zeefing meer is..en je vrijwillig dus een bak vol rotte appels binnen laat die om asiel te krijgen desnoods iedereen is, wat het beste uitkomt.

op 10.000 vluchtelingen hoef je maar 1 % rotte appel te hebben..dat lijkt weinig, maar dat zal vies tegenvallen.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 16:55

Ragdollcat, ik had een gesprek met een Syrische die geen moslim is en zij vertelde dat die moslims daar zo sneaky zijn, altijd een dubbele agenda, je weet nooit wat er echt achter al die gedachten schuil gaat...zij is ook bang, ze kent zeheel goed, het geloof, de koran, alles...en dar het heel link is nu...ze verwacht dat er heel veel IS gangers tussen zitten...

En dat wij hier in Europa veel te naif zijn...juist omdat we zo zijn en zo ons zelf zijn, zien we het gevaar niet, omdat we het niet kennen...

Dit is dus het verhaal van iemand die zelf uit Syrie komt...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:49

czarina schreef:
Precies ragdollcat
Soms zie je op tv beelden waarvan he gewoon denkt gelijk oppakken die handel. En dat zijn dan vooral de 20ers, en natuurlijk scheer ik niet iedereen over een kam als dat zo overkomt, maar mochten wij op zo'n manier te keer gaan zouden we ook in geen enkel land welkom zijn. En ja er zijn ook rotte Nederlanders etc, maar daar mag net zo streng tegen opgetreden worden vind ik.

Mee eens!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:51

Tcm62 schreef:
Ragdollcat, ik had een gesprek met een Syrische die geen moslim is en zij vertelde dat die moslims daar zo sneaky zijn, altijd een dubbele agenda, je weet nooit wat er echt achter al die gedachten schuil gaat...zij is ook bang, ze kent zeheel goed, het geloof, de koran, alles...en dar het heel link is nu...ze verwacht dat er heel veel IS gangers tussen zitten...

En dat wij hier in Europa veel te naif zijn...juist omdat we zo zijn en zo ons zelf zijn, zien we het gevaar niet, omdat we het niet kennen...

Helaas, zoveel domme naive mensen............ik niet, want ik heb het al van het begin geroepen en er zijn meer mensen die ook net zo denken... maar ja wat kunnen wij ertegen beginnen?

Ik hoop echt dat deze vluchtelingen ook de regeringen in heel europa waarschuwen en ze de waarheid zeggen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 21-09-15 17:52, in het totaal 2 keer bewerkt

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:52

Tcm62 schreef:

hmm, ja..

maar moet je voor de gein is rondgaan vragen onder de katholieken wat ze vinden van de protestanten.
En vroeger moesten wij niets van joden hebben, we hielpen ze wel, maar we vertrouwden ze voor geen meter.. sneaky basterds, zwendelaars en handelaars die geld verdienden over de ruggen van ons volkje..

het geeft nooit een goed beeld om in stress situatie of in oorlog te vragen wat men van hun buren vind als deze bij een ander 'kamp horen'.

sneaky en achterbaks zijn, zijn karaktereigenschappen en staan echt helemaal los van geloof in wat voor vorm dan ook.. iemand die achterbaks is heeft gewoon een bagger karakter, of die nu jood is, islamiet, christen of raszuivere atheïst.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:02

elenaMM77 schreef:
Tcm62 schreef:

hmm, ja..

maar moet je voor de gein is rondgaan vragen onder de katholieken wat ze vinden van de protestanten.
En vroeger moesten wij niets van joden hebben, we hielpen ze wel, maar we vertrouwden ze voor geen meter.. sneaky basterds, zwendelaars en handelaars die geld verdienden over de ruggen van ons volkje..

het geeft nooit een goed beeld om in stress situatie of in oorlog te vragen wat men van hun buren vind als deze bij een ander 'kamp horen'.

sneaky en achterbaks zijn, zijn karaktereigenschappen en staan echt helemaal los van geloof in wat voor vorm dan ook.. iemand die achterbaks is heeft gewoon een bagger karakter, of die nu jood is, islamiet, christen of raszuivere atheïst.

Dat is helemaal niet mee te vergelijken, want de IS martelt en doodt de mensen op de meest satistische en gruwelijkste manieren. De mensen worden op de meest verschrikkelijkste manieren bang gemaakt en vermoord. Zulke zieke mensen zijn het.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:17

Elena je neemt het nu op tegen iemand van daar zelf...en dat is nu juist wat zij bedoelt, zo naif jij steeds alles voorspiegelt....en daardoor gaan er koppen rollen..zij pleit voor zeving en die is er niet...

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:19

Een vriendin van mij riep laatst.."het paard van troye is binnen gelaten"... :+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:29

TCM, je kunt niet ontkennen dat ze iedere moslim daar over een kam scheert..
alsof iedere moslim daar sneaky is met een dubbele agenda..

dat was net zoiets dat wij vonden dat iedere duitser slecht was.

zoals jij het overbrengt is ze niet voor zeving, maar is ze tegen het toelaten van iedere moslim uit dat gebied (want ze zijn sneaky).

Ragdol, De IS is niet de islamieten.. een deel van de islamieten maakt onderdeel uit van IS.. Een ander deel van de islamieten die niets met IS te maken wenst te hebben, slaat op de vlucht voor zijn/haar leven omdat ze tegen IS zijn..

natuurlijk is ze bang voor IS strijders, immers ze heeft er bovenop gezeten en had daar gegronde reden om voor haar leven te vrezen.. Maar dat heeft een islamiet die tegen IS is, ook.. Toch bestempeld zij die als onbetrouwbaar, sneaky en met en dubbele agenda.. omdat er islamieten zijn die deel uitmaken van IS..

Moet een donkere amerikaan dan vrezen voor iedere christen in Amerika? immers er zijn christenen die tot de KKK behoren.

Een hele groep veroordelen omdat er enkele rotte appels tussen zitten, kan gewoon niet..
ook al is de angst te begrijpen..

en ik neem het helemaal niet tegen iemand op, absoluut niet.. ik begrijp de angst volkomen en die angst is ook terrecht.. tussen moslims zitten mensen van IS, zeer zeker daar en misschien ook wel elders.. maar mensen pas ergens toelaten op het moment dat alles helemaal ok bevonden is (en dat dan wereldwijd toepassen), betekent dat in de tijd die je nodig hebt om een handje vol IS strijders te vinden en te bewijzen dat ze ergens er niet in mogen, de mensen daar gewoon uitgeroeid worden, omdat ze het land niet uit zouden kunnen..

vergeet niet, dat zij zelf ook ergens in een kampje daar ter plekke had moeten wachten, tot alles gecontroleerd was, want wie weet was zij zelf een wolf in schaapskleren. Wachten tot de zeef haar zou goedkeuren voor ze ergens terecht kon.. Zij mocht er toch ook in, met een tijdelijke status, tot alles was nagetrokken? Had je liever gewild dat ze daar in de massa was blijven wachten tot ze was goedgekeurd. en de vraag is natuurlijk.. hoeveel mensen kunnen zolang wachten en blijven leven

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:32

elenaMM, Dat weet ik, maar er zijn genoeg moslims die deelnemen aan de IS.