Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Simpel, eigen schuld, dan moet je dat woord niet gebruiken.
Wat betreft de vervuiling van de aarde, dat doet de mens. Het beste zou zijn om de mens zich niet te laten voortplanten, dan sterven we snel uit en kan de natuur alles weer overnemen.
Kinke schreef:Simpel, eigen schuld, dan moet je dat woord niet gebruiken.
Wat betreft de vervuiling van de aarde, dat doet de mens. Het beste zou zijn om de mens zich niet te laten voortplanten, dan sterven we snel uit en kan de natuur alles weer overnemen.
Kinke schreef:Elizabeth, wat voor mineralen zitten er in dat hokje?
8nnemiek schreef:Van mij mochten ze per vandaag nog de 1-kind-wet invoeren zoals in China.
Franciee schreef:Hahahaha dit is super komisch! ik wilde kijken waar deze discussie heen zou gaan, dus ik ga van pagina 1 naar 16 en jullie veranderen van 'vlees' naar 'kinder wetten'![]()
Ik vind trouwens dat ik, ondanks dat ik vlees eet, wel degelijk respect heb voor dieren. Zelfs terwijl we geen biologisch vlees kopen.
Tillie20 schreef:Kinke schreef:Simpel, eigen schuld, dan moet je dat woord niet gebruiken.
Klopt, maar dat is iets wat we nooit zullen doen, aangezien we zoiets simpels als vlees eten al niet willen opgeven en zelfs voorplanting bij gehandicapte mensen zelfs nog onder discussie ligt.
Robin_S schreef:Het probleem is dat de mens niet meer weet wat hij hoort te eten.
Een mens is NIET gemaakt om gekweekte koeien, kippen en varkens op te vreten. Sinds we dat doen is onze gezondheid alleen maar achteruit gegaan - zeker in deze tijd, waar ons vlees gewoon slecht en ziek is.
Tillie20 schreef:Kinke schreef:Simpel, eigen schuld, dan moet je dat woord niet gebruiken.
Klopt, maar dat is iets wat we nooit zullen doen, aangezien we zoiets simpels als vlees eten al niet willen opgeven en zelfs voorplanting bij gehandicapte mensen zelfs nog onder discussie ligt.
Beter is gewoon dat iedereen bij zichzelf begint(niet op jouw gericht overigens, meer algemeen), en dat de regering gewoon vleestax invoert, aangezien we ook belasting moeten betalen voor de CO2 die onze auto uitstoot. Dan kan iedereen voor zichzelf beslissen. En inderdaad, weer meer in contact komen met de natuur is heel belangrijk. 2 generaties terug wist iedereen de namen te benoemen van algemeen voorkomende planten, nu bijna niemand meer. Kinderen weten niet meer waar eieren en melk vandaan komt..
Citaat:res·pect (het; o)
1
eerbied, ontzag
Kuggur schreef:Robin_S schreef:Het probleem is dat de mens niet meer weet wat hij hoort te eten.
Een mens is NIET gemaakt om gekweekte koeien, kippen en varkens op te vreten. Sinds we dat doen is onze gezondheid alleen maar achteruit gegaan - zeker in deze tijd, waar ons vlees gewoon slecht en ziek is.
oh, waarom is onze levensverwachting dan nu hoger dan hij ooit is geweest?
Wendy schreef:Sorry hoor, maar hiermee maak je jezelf in mijn ogen toch wel een tikje belachelijk. Wie denk je wel niet dat je bent? Natuurlijk ligt voortplanting bij gehandicapte mensen onder discussie, omdat verder iedere idioot ook kinderen mag krijgen, zonder dat ook maar iemand daar iets over mag zeggen.
Kuggur schreef:Robin_S schreef:Het probleem is dat de mens niet meer weet wat hij hoort te eten.
Tillie20 schreef:Kuggur schreef:
Hier is al veel onderzoek naar gedaan, en ik kan je een ding verklappen: dat heeft absoluut níks met het eten van vlees te maken maar met de ontwikkeling van goede gezondheidszorg.
Het is zelfs bewezen dat vegetariërs langer leven, dus in dat opzicht gaat dat ook niet op.
Tillie20 schreef:Hier is al veel onderzoek naar gedaan, en ik kan je een ding verklappen: dat heeft absoluut níks met het eten van vlees te maken maar met de ontwikkeling van goede gezondheidszorg.
Het is zelfs bewezen dat vegetariërs langer leven, dus in dat opzicht gaat dat ook niet op.