saddledancer schreef:@Emmaa_ ik ken niet zoveel mensen die elke avond groente vlees en aardappelen eten, en ik denk niet dt ik 1 persoon ken die saucijzenbroodjes als ontbijt eet eerlijk gezegd!
wel ken ik heel veel mensen die erg gezond eten, en ook die zijn niet allemaal dun, het hangt ook heel erg van lichaamsbouw af. Borrelhapjes eet ik ook niet, doe mij maar lekker groentesticks met humous
En ik kan je wel vertellen dat de modellen die ik ken (heb een vriend die ontwerpt en een vriend die zelf model is, en via via kom je dan nog welleens mensen tegen op feestjes) allemaal best wel een wijntje weg tikken hoor
Dat zal dan een verschilletje zijn. De modellen die ik ken zijn er behoorlijk star in, die eten/drinken alleen dingen die hun lichaam verbeteren of hetzelfde houden, niks wat potentieel zou kunnen aanzetten.
En ik ken dus wel heel veel mensen die elke avond aardappels/groente/vlees eten. 2 saucijzen als ontbijt is misschien overdreven, maar het zou je verbazen wat de 'gemiddelde Nederlander' op een dag naar binnen schuift.