Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Ik denk dat we nooit het echte verhaal te horen krijgen, heb regelmatig het idee dat we een heleboel belangrijke dingen niet weten. Maar ik geloof er in ieder geval niets van. Heb t gevoel dat we voor de gek worden gehouden.
Rebecca schreef:Fira schreef:Filmpje gekeken en naar mijn gevoel klopt er gewoon iets niet.
Kan niet echt mijn vinger erop leggen, maar de man is zo ontzettend kalm.
Geeft zich ook meteen over aan de politie.
Zou inderdaad best eens een afleidingsmanoeuvre geweest kunnen zijn voor iets veel groters...
Klinkt raar maar; dit ging iets 'te makkelijk.'
Idd.. , het stinkt wat
Astaloca schreef:Vooral wat hij zegt 'ingehuurd' oftewel meerdere mensen dat bevalt me totaal niet
ElineR schreef:Lianne schreef:[quote"Rintah"]
Wat betreft die brief, over de hackers: als die er echt waren geweest was die cyberaanval nu al wel begonnen. Hoop/denk dus dat die brief niet echt is gelukkig.
brief is wel echt. zeiden ze net op NOS
NathalietjeB schreef:Marit schreef:
ik vind t eigenlijk net een zeer slecht gespeelde gtst aflevering![]()
![]()
dat iedereen zich hier dr zo druk over maakt zeg, jullie kunnen hier van toch niet serieus bang worden? kom op zeg dr is nog helemaal niks gebeurd, nou goh een wapen voor t zelfde geld was hij nep.
LadyMadonna schreef:Tytonidae schreef:@LadyMadonna
Heb je de brief(waarvan bevestigd dat deze authentiek is) wel gelezen?
Ja, die heb ik gelezen, maar ik hoor ook een nieuwslezer die de man (jongen) heeft gesproken, waar hij aan verteld dat het niet zijn doel was om mensen kwaad te doen
xjamilla schreef:Jippajeeh weer een buitenlandse tjappie die denkt even vanalles te willen gaan eisen. Stelletje mafkezen. Nu kunnen we weer een week naar deze onzin gaan luisteren. Zend wie is de mol maar uit en deze gast ver verrrr weg stoppen
Chiave schreef:LadyMadonna schreef:Jongen schijnt Tariq te heten en zat op het novum in Voorburg. Zijn ouders zijn vorige week beide overleden. Iemand op twitter zou hem herkend hebben
Als dit waar is... Verdriet doet soms rare dingen met een mens.
Hopelijk krijgt hij de juiste hulp nu.
xjamilla schreef:Jippajeeh weer een buitenlandse tjappie die denkt even vanalles te willen gaan eisen. Stelletje mafkezen. Nu kunnen we weer een week naar deze onzin gaan luisteren. Zend wie is de mol maar uit en deze gast ver verrrr weg stoppen
Leffroi schreef:Ja, laten we hem lekker vrij laten onder tbs behandeling. Hij is immers zielig. Doe normaal! Een normaal mens jankt om zijn ouders, die gaat niet jan en alleman bedreigen. Niks geen 'hulp' verder, opsluiten!
Leffroi schreef:Chiave schreef:Als dit waar is... Verdriet doet soms rare dingen met een mens.
Hopelijk krijgt hij de juiste hulp nu.
Ja, laten we hem lekker vrij laten onder tbs behandeling. Hij is immers zielig. Doe normaal! Een normaal mens jankt om zijn ouders, die gaat niet jan en alleman bedreigen. Niks geen 'hulp' verder, opsluiten!