Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik vond tegengestelde verhalen. Ook staffords bijv die juist agressief worden en gewoon doorgaan. Ik kan er niet echt een mening over geven of er nou wel of niet beter pepperspray gebruikt had kunnen worden.
SAKKIA schreef:Maar ik zeg nergens dat ik het niet sneu vind voor de hond. Ik vind het vreselijk voor de hond dat hij slachtoffer is van een slechte opvoeding.
Maar dat betekend niet dat ik niet mag vinden dat de agent IMO juist gehandeld heeft.
Daarbij zet ik echt mijn vraagtekens bij het filmpje van de eigenaren waarin de hond gewond gefilmd wordt. Ik had die hond direct naar de DA gebracht. Maar ze hebben verdorie nog gewacht tot de dierenambulance hem kwam halen. Ik vind dat dus echt heel raar.
Nessah schreef:Fiffill schreef:Ik vond tegengestelde verhalen. Ook staffords bijv die juist agressief worden en gewoon doorgaan. Ik kan er niet echt een mening over geven of er nou wel of niet beter pepperspray gebruikt had kunnen worden.
De eerste poging had gewoon ( in mijn ogen) pepperspray moeten zijn.. Maar ja, ik vind het dan ook vreselijk als dieren moeten lijden. Maar jaWie ben ik.. 1 persoon tegen 100 ( figuurlijk) die opkomt voor deze hond en het ontzettend sneu vind dat hij zo'n einde gehad heeft terwijl de schuld niet bij hem ligt maar bij zijn opvoeding.
Caira schreef:Hoe komen jullie allemaal op de facebook van die eigenaresse? kennen jullie haar, of wordt haar naam ergens genoemd?
yentl2010 schreef:https://www.facebook.com/fouad.elasmi/photos_all
Dit is de eigenaar en niet een vrouwelijk persoon denk dat z,n buurvrouw of vriendin is
Snooki schreef:Als die honden zo braaf waren dan hoefde de politie ook niet te komen...
KarinLF schreef:yentl2010 schreef:Ik zie dit nu nooit bij Labradors
Het zijn altijd weer dit soort honden die in t nieuws komen
Jij zegt het,ik dacht het...........................
Maar zeg je zoiets hardop dan kun je veel kritiek verwachten................
Jennyj01 schreef:Vraag me af hoe iedereen zou reageren als de boswachter je paard doodschiet nadat jij eraf bent gevallen en hij hem niet te pakken krijgt. Dan zouden er bijna kamervragen over komen. Dan roepen we toch ook niet: ja maar hij mag niet los door het bos lopen. Had je maar moeten blijven zitten. Eigen schuld. Hij rende ook zo hard rond.