mick75 schreef:Ik vond het vooral banketstaaf hoe ze die agent, die ook alleen maar z'n werk doet en daar moet staan, zo zitten te sarren. Had om z'n meerdere gevraagd en die lekker het vuur aan de schenen gelegd, die jongen kan er ook verder niets aan doen en staat alleen maar waar hij te horen heeft gekregen dat hij moet staan.
Al is het op zich wel een stukje slordigheid, hoewel ik betwijfel of het echt een probleempunt was. Als het een echt probleempunt was geweest hadden ze de tram er ook niet door laten rijden.
Pownews is nogal goed in het uitvergroten van kleine en betrekkelijk onbelangrijke dingetjes, daarmee de aandacht lekker afleidend van andere problemen. Denk aan de bedrijven/ winkels die gewoon dagenlang hun omzet gekelderd zien of zelfs helemaal geen omzet hebben gehad omdat ze dicht moesten en niet gecompenseerd werden, de mensen die hun huizen uit moesten en geen alternatief aangeboden kregen, de agenten en beveiligers die zich een slag in de rondte hebben gewerkt en niet genoeg te eten kregen of geen slaapplek kregen aangeboden (maar wel geacht werden hun werk meer dan goed te doen)... Agenten en beveiligers die dubbele diensten of meer hebben moeten draaien, staand, zonder pauzes... Dat vind ik eigenlijk een veel groter veiligheidsrisico! Iemand die oververmoeid is en daarbij niet genoeg heeft kunnen eten/ drinken KAN zijn werk niet goed doen omdat dat ten koste gaat van de concentratie. Maar die moeten wel dat stel hotemetoten beveiligen.
ja ben ik het wel mee eens!
Maargoed als het niet de bedoeling is dat er mensen komen(als alles is afgezet) dan is het natuurlijk een grote fout dat daar wel een tram door mag. en iedereen wijst naar elkaar..
zo'n agent die daar staat kan er zeker niks aan doen, die werkt waarschijnlijk hard genoeg.
en pownews kan het inderdaad lekker uit vergroten, vind hun manier ook niet altijd even leuk.. commentaar op iedereen.