Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:mijn ervaringen zijn met veel mensen die vinden dat ze in armoede leven, nog steeds een auto hebben, roken en een smartfoon met bundel, dat wordt tegenwoordig gezien als basisbehoeften van een mens.
Iedereen wil een huis helemaal voor zich,
Ninx schreef:Ai... sinds WO2 zijn sommige mensen toch niet echt meegegaan in de evolutie.
Ninx schreef:Verder natuurlijk gezellig rechtse post... je bent denk ik wel klaar voor een klein zwart snorretje
little_king schreef:lieveli schreef:Nou nou nou, niet zo hypocriet! Jij wil ook niet aangesproken worden op de luxe van je paard, doe dat dan ook niet bij anderen. Want laten we eerlijk zijn, jij weet niet hoeveel zo'n iphone heeft gekost of wat iemand moet laten voor die sigaretten.
Hoeveel je moet laten voor sigaretten? Ik neem aan dat dat een grapje is?
LadyMadonna schreef:Maar voorlopig gaat er wel weet ik veel hoeveel miljard naar de JSF die we imo (maar goed, wie ben ik) echt niet nodig hebben...
little_king schreef:Zit die persoon in de schuldsanering vind ik roken en ja ook een paard hebben niet kloppen.
little_king schreef:Ze pikken de banen ook in.
Alleen niet door hun fout.
Ik geef ze ook geen ongelijk, voor hun is dat veel geld.
Maar voor dat loon kunnen Nederlanders niet de vaste kosten betalen.
En sta je daardoor op straat snap ik wel dat de nuance verdwijnt en er geroepen wordt ze pikken de banen in.
little_king schreef:Pogen na 15 jaar is wat anders dan werkelijk wat doen.
Werkgever/ uitzendbureau is schuldig, regering door hun lakse houding.
Het is geen probleempje wat pas net speelt.
little_king schreef:Yonker schreef:Dit is zeker een PVV actie?
-10
wat een enorm domme opmerking.
Citaat:Ik vind dat als je 5000 euro p.m verdiend dat je dan gewoon niet mag klagen, de reden dat je zoveel verdiend is omdat dit land welvarend is en omdat je een kans hebt gekregen d.m.v studie. Dat had je waarschijnlijk in India oid niet gehad, maar daar had je weer minder belasting moeten inleveren.Citaat:En waarschijnlijk 60/70 uur werken per week in een verantwoordelijke functie.
lieveli schreef:Ninx schreef:Ai... sinds WO2 zijn sommige mensen toch niet echt meegegaan in de evolutie.Ninx schreef:Verder natuurlijk gezellig rechtse post... je bent denk ik wel klaar voor een klein zwart snorretje
Oooh jaaaah! De wet van Godwin!
Wil je geen mensen met Hitler gaan vergelijken? Ik heb op je getemd.
.