Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sloffiee schreef:is het al onderzocht dan magda ? voor je het in het openbaar gaat gooien...![]()
lijkt me niet echt leuk voor familie leden dat zo te lezen....
(niet raar bedoeld hoor)
Joaltijd schreef:Trouwens, hoe schuldig zou die meid(?) zich wel niet voelen als het door de stofzuiger komt...
Lijkt me echt verschrikkelijk dat de recherche het bevestigd en jij degene was die de winkel even schoon wou maken voor de volgende dag..
ukje schreef:Joaltijd schreef:Trouwens, hoe schuldig zou die meid(?) zich wel niet voelen als het door de stofzuiger komt...
Lijkt me echt verschrikkelijk dat de recherche het bevestigd en jij degene was die de winkel even schoon wou maken voor de volgende dag..
Alhoewel ik dit vreemd vindt, denk ik dat ze daar wel in begeleid wordt, dan. Het had iemand anders ook kunnen gebeuren.
Vraag me wel af, waarom er kennelijk geen blusdekens of brandblussers aanwezig waren, zoiets als een stofzuiger zou je toch op die manier kunnen afblussen lijkt mij. (sorry als ik iets heel geks zeg).
Kirsha schreef:Hangt ervan af. Bij mij op werk (hotel) bijvoorbeeld geldt de regel dat ik een klein brandje (niet groter dan een brandende prullenbak) zelf mag/kan blussen als dit haalbaar is. Is het groter of durf ik het niet aan, dan moet ik de brandweer bellen. Een ontploffende stofzuiger/gaskachel is denk ik wel iets groterEn bepaalde materialen scheiden giftige stoffen uit als ze in brand staan. Vitrage bijvoorbeeld mag ik ook niet blussen. Kan me zo voorstellen dat ze dit soort regels elders ook hanteren, zeker in een kledingwinkel
Maar inderdaad, afwachten maar weer.