Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaike_Melis schreef:lieveli schreef:Maaike_Melis, dat lijkt me echt zo sterk. Voor paardenverkrachting krijg je al een lage straf en dat vind ik dan nog een graadje erger dan dit.
Hier staat alles van de verjaring uitgelegd en een schema
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verjaring
Wikipedia is dan niet de meest betrouwbare bron maar het klopt grootendeels wel.
Wanneer deze zaak dus jonger is dan 6 jaar kan deze vervolgd worden. Dat neemt niet weg dat de politie door onderzoek andere filmpjes kan vinden die van kortgeleden zijn en de dader alsnog gepakt kan worden.
Nicole schreef:lieveli schreef:Maaike_Melis, dat lijkt me echt zo sterk. Voor paardenverkrachting krijg je al een lage straf en dat vind ik dan nog een graadje erger dan dit.
Ik wil niet weten wat deze vieze gore klootzak voor gedachtes heeft wanneer die camera niet draait en allemaal uitspookt met die arme dieren![]()
![]()
lieveli schreef:Nicole schreef:
Ik wil niet weten wat deze vieze gore klootzak voor gedachtes heeft wanneer die camera niet draait en allemaal uitspookt met die arme dieren![]()
![]()
Je kunt die aanname niet maken. De fetish die we hier zien (zoodism voor zover ik kan vinden) gaat over grote vrouwen die op kleine dieren rijden en hen op die manier domineren. Er komt geen daadwerkelijke seks aan te pas.
maaike5581 schreef:Klopt er staan recente filmpjes op internet waarvan lijkt dat het om dezelfde pony gaat.
Jongste postdatum: 25-06-2013..
En je moet betalen om te mogen kijken
maaike5581 schreef:Klopt er staan recente filmpjes op internet waarvan lijkt dat het om dezelfde pony gaat.
vanLotje schreef:ik durf te beweren dat een merrie een stuk minder last heeft van sex met ´n mens dan deze pony van de troll die erop zit.
Maareh, Fetish heeft wel degelijk zijn oorsprong in sex. Het feit dat er niet geneukt wordt hoeft niet te zeggen dat het niet om sexuele opwinding gaat.
lieveli schreef:In die link kan ik niets vinden over dierenmishandeling en verjaring?
Vereentjex schreef:maaike5581 schreef:Klopt er staan recente filmpjes op internet waarvan lijkt dat het om dezelfde pony gaat.
dat is nog geen twee weken geleden! oww wat erg! op meerder filmpjes staat indd de pony met naam: Cavello....vreselijk voor dat dier...echtwaar er rijd nog een dikker mens op.
Loose schreef:lieveli schreef:Ja dat vind jij, maar er wordt toch grof geld voor betaald. Er zijn mannen die het wel leuk vinden om te zien.
Dus omdat er mensen zijn die ervoor betalen mag er niet gezegd worden dat iemand de gedachte aan dat wijf alleen al smerig vindt?
Beetje onzinnige reactie..
Loose schreef:lieveli schreef:Ja dat vind jij, maar er wordt toch grof geld voor betaald. Er zijn mannen die het wel leuk vinden om te zien.
Dus omdat er mensen zijn die ervoor betalen mag er niet gezegd worden dat iemand de gedachte aan dat wijf alleen al smerig vindt?
MarcoBorsato schreef:Loose schreef:Dus omdat er mensen zijn die ervoor betalen mag er niet gezegd worden dat iemand de gedachte aan dat wijf alleen al smerig vindt?
Je leest mijn bericht echt zo ontzettend vanuit de verkeerde hoek. Echt, laat maar. Ga het nog maar eens lezen.
MarcoBorsato schreef:vanLotje schreef:ik durf te beweren dat een merrie een stuk minder last heeft van sex met ´n mens dan deze pony van de troll die erop zit.
Maareh, Fetish heeft wel degelijk zijn oorsprong in sex. Het feit dat er niet geneukt wordt hoeft niet te zeggen dat het niet om sexuele opwinding gaat.
Nou het gaat absoluut om seksuele opwinding, het is een fetish. Maar het hoeft niet per definitie verder te gaan dan dat paardrijden. Het gaat om dat dominante.
NatassJa schreef:Fijn dat er zoveel aandacht aan wordt besteed! Het bestrijdt niets, maar het zouden er wel een paar minder kunnen worden!
Kwam net ook door dat filmpje op nog een "paardenfetish", spurring. Op YT "spurring compilation". Ook echt verschrikkelijk om te zien.
Ik denk dat je dit helaas nooit helemaal kunt stoppen. Mensen zijn beesten, niets meer en niets minder.