2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:18

Ik las ook ergens dat hij in de buurt van de rijn geweest zou zijn. Is onder water ook al gezocht? Wie weet zijn ze in het water gedumpt...

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:19

Ketly schreef:
Ik wacht elke keer op het nieuws dat ze gevonden zijn, maar helaas nog steeds niet.. Vrees ook dat ze niet meer in leven zijn!

|( de kans dat ze nog leven is 50% overleden 50% (vind dood niet zo netjes klinken voor mensen)

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:29

_Cowgirl schreef:
NeverGiveUp schreef:
Hoe ver het ook gezocht is, stel het is toch iets en je tipt niet..

Oké, klinkt heel stom maar hoe en waar kan ik tippen?

0800-6070

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:37

De spullen waren al weg zoals eerder gezegd, hebben wel het stuk waar we de spullen gezien hebben nog rondgefietst maar verder niets raars gezien.

Het Doornse Gat is een recreatiegebied maar daar omheen is heel veel bos, dat bos blijft maar doorlopen waardoor ze lang niet alles afgezocht kunnen hebben naar mijn idee.

Ik heb gehoord dat ze in Rhenen gingen zoeken nu? En wat was er met iemands oma die op het nieuws had gezien dat mensen + kind iets van de kinderen gezien hadden?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:43

_Cowgirl schreef:
De spullen waren al weg zoals eerder gezegd, hebben wel het stuk waar we de spullen gezien hebben nog rondgefietst maar verder niets raars gezien.

Het Doornse Gat is een recreatiegebied maar daar omheen is heel veel bos, dat bos blijft maar doorlopen waardoor ze lang niet alles afgezocht kunnen hebben naar mijn idee.

Ik heb gehoord dat ze in Rhenen gingen zoeken nu? En wat was er met iemands oma die op het nieuws had gezien dat mensen + kind iets van de kinderen gezien hadden?

Dat was in Barneveld, maar dat was loos alarm.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:44

poeef waar lezen jullie bij als ik vragen mag?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 21:51

AMBER Alert Nederland

3 uur geleden in de buurt van Amsterdam.

Zoektocht in Bunderbos afgerond
Ruben en Julian niet gevonden

Rond 17.45 uur is de zoektocht beëindigd in het Bunderbos. De politie en militairen hebben de gehele dag systematisch het gebied uitgekamd. De broertjes zijn helaas niet aangetroffen.

Verdere acties
Naast de zoektocht in Elsloo is de recherche onophoudelijk bezig geweest om sporen na te trekken en te achterhalen waar de vader en de jongens zijn geweest vanaf het moment dat ze voor het laatst gezien zijn maandagavond 6 mei om 22.15 uur in Neerbeek, Limburg.

Camerabeelden
Donderdag 9 mei bleek dat de auto van de vader gereden heeft over de Rijnbrug op de provinciale weg N233 in Rhenen (link bericht). Een ANPR-voertuig (Automatisch Nummerplaat herkenning), die behoort bij een particulier bedrijf, scande het kenteken van de auto. Naar aanleiding van de aandacht die de vermissing van de broertjes had, besloot de eigenaar de gescande kentekens te bekijken. Het kenteken van de auto van de vader (08-NT-BV) bleek erbij te zitten.

Het rechercheteam is nu onder andere druk bezig met het verzamelen van camerabeelden en roept iedereen op die camerabeelden heeft in de omgeving van de Rijnbrug op de N233 of de route richting Leersum op N225, deze met hen te delen. Dit kan door te bellen met 0800-6070, iemand van het rechercheteam neemt dan contact met u op.

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:08

Off topic maar waarom heeft een privepersoon een voertuig met nummerplaatherkenning?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:09

Laatst bijgewerkt door YvonneV op 09-05-13 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:09

Dan houd het dus in dat er iemand anders in die auto rijdt omdat die vader zichzelf afgelopen dinsdag al van het leven beroofd had.

Ik kijk mijn ogen uit ook al woon ik in Hoorn NH maar je weet maar nooit. Ik hoop met heel mijn hart dat de 2 jongens levend terug gevonden worden.

Ben zelf moeder van 2 jongens en vind dit echt hartverscheurend leef helemaal met die moeder mee.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:11

XFiemoX schreef:
Dan houd het dus in dat er iemand anders in die auto rijdt omdat die vader zichzelf afgelopen dinsdag al van het leven beroofd had.

Nee het bleek op 9 mei dat hij maandag daar gereden heeft. Die auto staat inmiddels al lang ergens bij de politie

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:14

Ben nu in beek bij vriendlief, en ben vanmiddag nog langs "het" tankstation gefietst..... Best een k*t idee om te realiseren dat dat de plek is waar ze waarschijnlijk voor het laatst gezien zijn.

Wat mij trouwens opviel, vader heeft hier om 22.15 getankt en is om 02.20 gezien op de beelden bij rhenen. Dat is zo'n anderhalf uur rijden... Betekent dus dat hij bijna 3 uur van de radar is geweest. Dat geeft wel een enorm zoekgebied dan... Voerstreek, Ardennen het is allemaal makkelijk binnen die afstand en tijd te doen..... Ik hoop zo ontzettend dat hij ze ergens in een huisje heeft gedropt in the middle of nowhere en gewoon niet weten dat ze gezocht worden.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:15

JoAnn schreef:
Off topic maar waarom heeft een privepersoon een voertuig met nummerplaatherkenning?

Geen privépersoon, maar een particulier bedrijf. Ik heb ook wel eens een enquête thuis gehad omdat ik 2 weken eerder een bepaalde route gereden had. Big Brother is watching you, ook in Nederland...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:17

chocobroodje schreef:
Ben nu in beek bij vriendlief, en ben vanmiddag nog langs "het" tankstation gefietst..... Best een k*t idee om te realiseren dat dat de plek is waar ze waarschijnlijk voor het laatst gezien zijn.

Wat mij trouwens opviel, vader heeft hier om 22.15 getankt en is om 02.20 gezien op de beelden bij rhenen. Dat is zo'n anderhalf uur rijden... Betekent dus dat hij bijna 3 uur van de radar is geweest. Dat geeft wel een enorm zoekgebied dan... Voerstreek, Ardennen het is allemaal makkelijk binnen die afstand en tijd te doen..... Ik hoop zo ontzettend dat hij ze ergens in een huisje heeft gedropt in the middle of nowhere en gewoon niet weten dat ze gezocht worden.

Ik las dat hij om 01:40 in Rhenen was gezien?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:21

JA toch? Ik twijfelde.. Maar dan nog haal je dat wel. Als wij gaan wandelen in de Ardennen is dat een klein uurtje rijden van maastricht, vanuit beek een 15/20 minuten erbij. De voerstreek is veel dichterbij en een stuk groter dan het bunderbos.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:22

Ze kunnen echt overal zijn naar mijn idee..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:25

Vereentjex schreef:
Ketly schreef:
Ik wacht elke keer op het nieuws dat ze gevonden zijn, maar helaas nog steeds niet.. Vrees ook dat ze niet meer in leven zijn!

|( de kans dat ze nog leven is 50% overleden 50% (vind dood niet zo netjes klinken voor mensen)

Das natuurlijk een beetje onzin. Maar goed.... doet er niet toe.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:26

Het is ook vrij logisch, of ze leven of ze zijn dood.. Dat is altijd 50/50.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:42

Ze zoeken nu idd in Rhenen!

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:49

eclair98 schreef:
Ze zoeken nu idd in Rhenen!

Hoe kom je daar bij?
Om nog even terug te komen op het initiatief van de burgers, zag net de beelden op sbs, en nu blijken ze wel door een stuk gelopen te hebben wat nog niet doorzocht is door de politie. Oftewel, sporen worden vernield en een hond kan daar geen geur meer pakken. Ook zag ik er tieners tussen lopen, denk niet dat je hun met een vervelend beeld wilt confronteren.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:52

Ben toch bang dat de kans dat op overleven geen 50% meer is... al hopen we dat natuurlijk nog wel!

Ben er best wel van de in de ban... heb ook 2 jongens, moet er niet aan denken dat ik niet zou weten waar ze zijn... ech vreselijk. .. :(

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:53

Hart van Nederland ;)

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 22:59

Dat heb ik ook gekeken maar daar is niet gezegd dat ze nu in Rhenen aan het zoeken zijn. De auto is gezien op de Rijnbrug in Rhenen richting Leersum en Doorn. Ze hebben nog geen spoor dat de jongens daar ook ergens moeten zijn. Als er nou iemand beelden heeft van de auto en daarop te zien is dat de jongens nog in de auto zitten, dan heb je al veel meer en kan het hele bosgebied van Rhenen tot Doorn gepakt worden.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:02

Chocobroodje..zo zitten wij hier thuis dus ook te rekenen..de jongens zijn bij het tanken om na 22uur gezien..01.40uur bij Rhenen..is ruim anderhalf uur rijden..dan blijft er nog anderhalf uur over..in die anderhalf uur kan je een hoop, maar ook een hoop kanten op.
Zouden ze idd niet daar moeten gaan zoeken? Hopelijk komen er beelden binnen, dat die jongens toen nog in de auto zaten bij Rhenen..maar ben zo bang dat dat niet meer het geval was.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 23:04

Volgens mij las ik op nu.nl dat er wel wat beelden binnen gekomen waren!