Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cowgirl schreef:De spullen waren al weg zoals eerder gezegd, hebben wel het stuk waar we de spullen gezien hebben nog rondgefietst maar verder niets raars gezien.
Het Doornse Gat is een recreatiegebied maar daar omheen is heel veel bos, dat bos blijft maar doorlopen waardoor ze lang niet alles afgezocht kunnen hebben naar mijn idee.
Ik heb gehoord dat ze in Rhenen gingen zoeken nu? En wat was er met iemands oma die op het nieuws had gezien dat mensen + kind iets van de kinderen gezien hadden?
chocobroodje schreef:Ben nu in beek bij vriendlief, en ben vanmiddag nog langs "het" tankstation gefietst..... Best een k*t idee om te realiseren dat dat de plek is waar ze waarschijnlijk voor het laatst gezien zijn.
Wat mij trouwens opviel, vader heeft hier om 22.15 getankt en is om 02.20 gezien op de beelden bij rhenen. Dat is zo'n anderhalf uur rijden... Betekent dus dat hij bijna 3 uur van de radar is geweest. Dat geeft wel een enorm zoekgebied dan... Voerstreek, Ardennen het is allemaal makkelijk binnen die afstand en tijd te doen..... Ik hoop zo ontzettend dat hij ze ergens in een huisje heeft gedropt in the middle of nowhere en gewoon niet weten dat ze gezocht worden.
Vereentjex schreef:Ketly schreef:Ik wacht elke keer op het nieuws dat ze gevonden zijn, maar helaas nog steeds niet.. Vrees ook dat ze niet meer in leven zijn!
de kans dat ze nog leven is 50% overleden 50% (vind dood niet zo netjes klinken voor mensen)
eclair98 schreef:Ze zoeken nu idd in Rhenen!