Bellatrix schreef:Bagheera_206 schreef:Wat een mooie toespraak.Ik werd er bijna emotioneel van.
Zeker mooi.
Maar emotioneel werd ik er niet van hoor.
Ik ben trots op ons koningshuis.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Bagheera_206 schreef:Wat een mooie toespraak.Ik werd er bijna emotioneel van.
Zeker mooi.
Maar emotioneel werd ik er niet van hoor.
Littera schreef:Alleen jammer dat Rutte zo'n lompe hark is en ons even opdraagt hoe we ons moeten voelen en hoe we een heel groot feest - oh pardon, op gepaste wijze - gaan vieren.
dees_daan schreef:dito schreef:jeetje, is toch ook wat dat we dit mee maken, kunnen we later als oma tegen onze kleindkids vertellen dat we dit hebben meegemaakt! * even een emo-momentje dat we oud worden* netjes gesproken hoor!
Ik mag hopen dat mijn kleinkinderen het nog mee gaan maken dat Alexander aftreed, anders zit er iets niet goed..
Shadow0 schreef:Littera schreef:Alleen jammer dat Rutte zo'n lompe hark is en ons even opdraagt hoe we ons moeten voelen en hoe we een heel groot feest - oh pardon, op gepaste wijze - gaan vieren.
Ik moet zeggen: ik hou Rutte al beduidend langer vol dan Balkenende (het is me bij hem namelijk in al die tijd nooit gelukt om 1 zin tot het einde toe vol te houden.) Maar elke keer als Rutte het over 'wij' heeft, heb ik toch de neiging om het er mee oneens te zijn. Gewoon omdat het Rutte is, die spreekt niet namens mij.
Juut schreef:dito schreef:jeetje, is toch ook wat dat we dit mee maken, kunnen we later als oma tegen onze kleindkids vertellen dat we dit hebben meegemaakt! * even een emo-momentje dat we oud worden* netjes gesproken hoor!
Voel me nu al oud
Rest ons nu te bedenken wat we gaan doen op 30 april feestje, feestje ontwijken, waar bouwen, of waar onderduiken... Pff, zoveel keuzes!
liliekska schreef:nu worden we weer voor de mensen in austalie ofzo: in een land hier ver vandaan met een jonge koning. inplaatsvan: in een land hier ver vandaan met een oude taart als koningin (vor het geval iemand hier stiekem beatrix is: sorry sorry sorry.