Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoeska schreef:geerke schreef:ik vermoed dat je mening anders word als jij een keer op een niet leuke manier in aanraking komt met dit soort tuig...en dan maakt mij de kleur even niet uit.
Verlaat je landgoed in Limburg en ga even in een achterstandswijk wonen![]()
En met s'avond je hond uitlaten een goed gesprek hebben met die gasten.
Op plekken waar de politie niet durft te komen.
Euhh, geerke, volgens je profiel woon jij in Frankrijk. Dus ik vermoed dat jij ook je hond niet uitlaat rond lelylaan.
Smee__ schreef:Ik vind het altijd zo makkelijk om het op de Marokkanen te gooien. Er zijn net zo goed Nederlandse jongeren die zich niet aan de regels houden! En ook als ik uitga ofzo hier in Almere zijn het meestal gewoon de Nederlandse gasten die staan te knokken oid. En inderdaad behoorlijk laag van Wilders om er zo mee om te gaan, onbeschofte kwal vind ik het..
Jolien87 schreef:Smee__ schreef:Ik ga straks meelopen met de stille tocht voor Richard, zal behoorlijk indrukwekkend denk ik zo..
Volgens de nieuwsberichten was het heel indrukwekkend.
Wat goed dat je bent meegegaan. Hoe heb jij het ervaren?
Citaat:Het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN) doet een oproep aan Marokkaans-Nederlandse ouders om hun kinderen ook buiten de deur op te voeden. Volgens de organisatie schort het vaak aan opvoeding buiten het eigen huis. SMN zegt dat onder anderen Marokkaanse ouders zich te weinig bemoeien met de opvoeding buiten de eigen woonkamer. "Je moet weten waar jouw kinderen zich bevinden en bewegen."
Grensrechter
Aanleiding voor de oproep is de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen. SMN noemt de mishandeling, waarbij drie van de vier verdachten van Marokkaanse afkomst zijn, geen incident.
"Het is het gevolg van een schrijnend gebrek aan toezicht op sociale regels in de openbare ruimten. Ook de Marokkaans-Nederlandse rotjochies maken daar misbruik van en worden niet goed gecorrigeerd. Net als vele andere rotjochies."