Mixje90 schreef:1klap kan fataal zijn.... wat is dat nou weer voor n bullshit redenatie. Heeft iemand wel eens een kooigevecht gezien? Ik heb ook genoeg klappen gehad en genoeg mensen harde harde klappen zien krijgen. Met 1 klap iemand doodslaan... alsjeblieft zeg wat een bla.
Ja misschien als diegene die slaat 200kg is en diegene iemand van 50 kilo perfect, maar dan ook echt perfect slaat en zelfs dan....
Ja, zijn die mannen die elkaar voor geld in elkaar rossen er niet op getraind om klappen op te vangen?
Lauren_ schreef:Inderdaad. Als iemand de armband wil stelen die van mijn overleden zus is geweest, dan is die armband niet meer waard dan een mensen leven, maar zal ik er wel alles aan doen om dat te voorkomen. En als dat een welgemikte hens met een kruk of knuppel is, dan is dat echt het risico van het vak. Ga er niet van uit dat ik iemand doodsla, maar ben ook niet heel bedreven in waar je wel en niet moet slaan, zou wel op het hoofd mikken omdat dan de kans het grootst is dat hij niet terug kan meppen
Mik op het kruis, dan ligt hij wel even dubbel.