Het is overigens SamsoM. Bij Samson denk ik gelijk aan die hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:stef schreef:Ik vind m gelijkenissen met Jeroen van koningsbrugge hebben
Ik vind Samson vóóral erg irritant praten, net of ie constant een promotie spotje voor zijn partij/campagne aan het inspreken is..
mymy schreef:Wat ik bedoel is wat hij zegt over die aow leeftijd
Opzich is het logisch dat die omhoog omdat nederlanders ouder worden
Maar als die mensen geen werk krijgen ( zoals de feiten zijn) belanden die mensen in een uitkering dus wat voor nut heeft dat?
Ik snap niet dat zoveel mensen tegen Wilders zijn
hij heeft echt op veel punten gelijk.
Soms is ie inderdaad wel wat irritant.
verootjoo schreef:Wat ik eigenlijk serieus niet begrijp....ik dacht altijd dat je een politiek/economische opleiding moest hebben gedaan om in de kamer terecht te kunnen komen. Dacht dat je academisch denkniveau moest hebben. Maar je kan blijkbaar ook met een havo en pabodiploma en mogelijke MP worden?
verootjoo schreef:Wat ik eigenlijk serieus niet begrijp....ik dacht altijd dat je een politiek/economische opleiding moest hebben gedaan om in de kamer terecht te kunnen komen. Dacht dat je academisch denkniveau moest hebben. Maar je kan blijkbaar ook met een havo en pabodiploma en mogelijke MP worden?
schrikdraad schreef:Lante
juist daarom moeten we alle raddraaiers aanpakken. Maar óók de allochtone -welke generatie dan ook.
Nu word dat niet gedaan want dan heet het ineens discrimineren. Het is juist een vorm van discriminatie die lui niet aan te pakken.
Dus voor alles een minimale straf. Dan kan er niet naar afkomst geken worden.
stef schreef:mymy schreef:Wat ik bedoel is wat hij zegt over die aow leeftijd
Opzich is het logisch dat die omhoog omdat nederlanders ouder worden
Maar als die mensen geen werk krijgen ( zoals de feiten zijn) belanden die mensen in een uitkering dus wat voor nut heeft dat?
Ik snap niet dat zoveel mensen tegen Wilders zijn
hij heeft echt op veel punten gelijk.
Soms is ie inderdaad wel wat irritant.
Correctie: jij vind dat hij op veel punten gelijk heeft. Ik vind van niet.
mymy schreef:stef schreef:Dan moet je je mening niet als feit stellen
Overigens mis ik nog een antwoord op mijn vraag wat je in dit debat zo goed aan Wilders vond, of heb ok daar overheen gelezen?
Nou het lijkt mij logisch dat wat IK typ mijn mening is en geen feit.
Alles wat ie heeft gezegd vond ik goed
Rinske schreef:Zo Rutte, die kun je in je zak steken. Ik ben echt niet voor het CDA, maar dat was mooi gezegd door Buma
. Die 1000 euro voor iedere werkende slaat nergens op
.
Air schreef:Vond het van de week grappig om te zien dat ie eerst een bos krullen had.
Vind deze stelling niet zo belangrijk, ik ben dan een jongere die nog moet beginnen met werken, maar die 2 jaar... Ik kan daar geen problemen mee hebben.
mymy schreef:Jij hoeft mij ook niet te begrijpen
Als ik mezelf maar begrijp.