Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Ik eet zelf koolhydraatarm. Of dat nou een dieet is of gewoon gezond eten is boeit me eigenlijk niet zo
Ik noem het een dieet op het moment dat je bewust keuzes maakt qua eten omdat er een gedachte/reden achter zit.
Citaat:Ik eet ook koolhydraatarm, maar ik noem het juist wél dieet, omdat ik ervan overtuigd ben dat je het niet 'levenslang' kunt doen, dan ga je serieuze tekorten op doen.
Ffortuna schreef:zeg ik tsja, dat is vooral vervelend voor ze. Want niemand is voor z´n lol te dik. En je weet niet hoeveel lijnpogingen mensen ondernomen hebben.
Colway schreef:Citaat:Ik eet ook koolhydraatarm, maar ik noem het juist wél dieet, omdat ik ervan overtuigd ben dat je het niet 'levenslang' kunt doen, dan ga je serieuze tekorten op doen.
m'n sportinstructeur doet het al jaren en leeft nog
je hebt koolhydraatarm en het totaal weghouden van koolhydraten. Die eerste is tot je dood vol te houden, de 2e lijkt mij een minder goede keuze
Quellian schreef:Sja, dan denk ik 'sja... moeten ze niet zeuren'.
Mijn zus is onlangs van 95kg naar 61kg gegaan en weet je hoe? Met discipline.
Zonder wilskracht lukt niets, maar met doorzettingsvermogen kan alles.
Ffortuna schreef:Shadow, ik ben het met je eens: je moet je vooral niet teveel bemoeien met elkaar. Ik ben ook te zwaar en ik vind het echt prima als bekenden (die dichtbij me staan) me op een opbouwende manier voorzien van tips (of commentaar zelfs) dat ik er wat aan moet doen.
Echter, een topic als dit laat wel weer zien wat voor harde, veroordelende mensen we eigenlijk zijn. TS is, sorry dat ik het zeg, in mijn ogen een veroordelende trut. Prima hoor, ik kan er ook eentje zijn (en ik ben vast niet de enige als ik het zo lees in dit topic alleen al), maar ik vraag me wél altijd af wie ik ben om anderen te veroordelen. Dus als je mij vraagt ´wat vind ik ervan dat veel mensen te zwaar zijn´, zeg ik tsja, dat is vooral vervelend voor ze. Want niemand is voor z´n lol te dik. En je weet niet hoeveel lijnpogingen mensen ondernomen hebben.
Quellian schreef:Ffortuna schreef:zeg ik tsja, dat is vooral vervelend voor ze. Want niemand is voor z´n lol te dik. En je weet niet hoeveel lijnpogingen mensen ondernomen hebben.
Sja, dan denk ik 'sja... moeten ze niet zeuren'.
Mijn zus is onlangs van 95kg naar 61kg gegaan en weet je hoe? Met discipline.
Zonder wilskracht lukt niets, maar met doorzettingsvermogen kan alles.
Rowdine schreef:Ik let wel op wat ik eet; het is niet zo dat ik meteen dik wordt als ik teveel eet, maar je let toch uberhaupt al op je eten vanwege je gezondheid??