Heino schreef:Weet je, dit soort topics begint altijd leuk, vaak fel maar over het algemeen respectvol. Totdat er een Bokker begint met generaliseren. En dan houdt de discussie inhoudelijk op en begint het gediscussieer over persoonlijke ervaringen.
Oh en nog even zo'n dooddoener ontkrachten: ik woon in een wijk in een grote stad vol van Polen, Marokkanen en weet ik al wat niet meer. Dus niet op een boerderijtje ver van de bewoonde wereld.
Heino,
Jij hebt gelijk, dit soort topics lopen altijd uit de hand. Ik ga lekker ff sporten, er loopt daar altijd een hele grote Pool, ik zal eens vragen wat hij ervan vindt
. Ol en er sporten daar ook Antillianen, Marokkanen, Turken, Surinamers en wat oostblokkers, heel gezellig, maar als ik vanavond niet meer online komt, bel a.u.b. 112. 
) daar zit inderdaad niemand op te wachten. Niks mis met ervaringen, maar ze moeten wel enigsinds in perspectief geplaatst worden. Ik heb positieve ervaringen, maar dat maakt echt nog niet dat alle Polen heilige boontjes zijn, zeker niet.
wel met Marokkanen, en daarmee ook meer dan met Nederlanders trouwens
maaree wat mijn voorgangers al zeiden google is voor de grap. En ik heb nog nooit een oostblokker zien afrekenen in de winkel hoor