bello2005 schreef:Electra63:
en ik vind van niet, waar een kind ontstaat zijn 2 schuld, dan had je je benen bij elkaar moeten laten.
ik zou me dat zelf nooit vergeven als ik een kind zou weg laten halen, jij wel ?
Kyara27:
qua opvang, het waren meerdere kinderen, vaak genoeg op het nieuws geweest.
en het maakt ook niet uit, jij hebt jou mening daarover en ik de mijne.
dan moet je niet aan kinderen beginnen, vind ik. kinderen kosten geld en tijd. en over abortus, zoals je hierboven ook al kunt lezen
waar een kind gemaakt word zijn 2 schuld, dan had je je benen maar bij elkaar moeten houden
je bent oud en wijs genoeg om sex te hebben, dan moet je ook voor de concequenties opdraaien mocht het fout gaan.
het is misschien allemaal ouderwets wat ik zeg, maar het is mijn mening en ik snap niet waarom iedereen daar zo over hapt.. wat maakt het uit wat een ander erover denkt ?
en over het thuiswerken, het is misschien niet alles, maar nja beter iets dan niet toch ?? informeren of iets wel klopt..
veel aanbieders op internet zijn niet veilig.. maar ja daar heb je internet voor om het uit te zoeken.
je gaf al aan inpak werk,, ?? dat wil je dus al niet ??
ik bedoel wie het kleine niet eert is het grote niet weert ..
Jij bent niet wijs. Met alleen kinderopvang besparen ben je er niet. Mijn keuze is om, in plaats van een beknibbelende thuismoeder te zijn die geen geld heeft voor iets extra's, een werkende moeder te zijn die wel geld heeft om met haar gezin om vakantie kan, wel een dagje dierentuin/pretpark te doen. Tegenwoordig kan dit allemaal niet meer op 1 salaris, en ja, dit wil ik ook. Ik wil een kind, een auto, een paard, een leuk huis en dat kost geld. Dus werkt deze moeder, en niet alleen daarom, ik heb gestudeerd. Dus ga ik geen inpakwerk thuis doen, ik wil een echte baan.
Het raakt me niet Bello, maar ik probeer wat aan ontwikkelingswerk te doen in jouw geval. Want volgens mij kom jij uit een diep-donker-prehistorisch-dorp.