Nederland KENNISeconomie en waar gaan we op bezuinigen: KENNIS

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abiola schreef:Als je maar vier uur per week les hebt, lijkt me dat je voldoende tijd zou moeten hebben voor huiswerk en een baan?
CoronaLime schreef:Abiola schreef:Als je maar vier uur per week les hebt, lijkt me dat je voldoende tijd zou moeten hebben voor huiswerk en een baan?
Baan á 32 uur per week of 1 dag 5 uurtjes werken?
Sheran schreef:En Joyrider: als je nou het onderwijs in wil? Of een taal wil gaan studeren die je nog niet spreekt? Of een zeldzame baan wil? Stel: je wil rechter worden. Dan moet je toch eerst nog een heel ander traject doorlopen... en wat als je nou niet 'uitgezocht' wordt door een bedrijf?
Abiola schreef:Maar dan kun je wel je iegen broek ophouden toch?
Abiola schreef:Ik vind dat wel erg kort door de bocht als je de situatie van iemand niet kent. Hoe graag ik ook een baantje zou willen (en ik wil écht graag), het gaat op dit moment gewoon even niet, paardrijden ook niet overigens. Zelfs mijn ouders staan daar achter en ik kan je zeggen dat het heel wat is als mijn ouders zeggen dat ik het werken maar even moet laten voor wat het is. Mijn studie is druk, ik zit met persoonlijke problemen, behandelingen etc. dus als ik nu naast mijn studie ook nog zou werken zou ik er gewoonweg aan onderdoor gaan, het combineren van dat alles is al zwaar genoeg. Ontspannen en werken zijn, zoals Sheran zegt, twee heel verschillende dingen en je hebt ook enige ontspanning nodig wil je goede resultaten behalen.Dat je wel tijd hebt voor je paard, maar niet voor werk zegt mij al genoeg. Mensen zoals jij zijn een beetje de reden waarom ik denk zoals ik denk
Sheran schreef:Het kan voorkomen dat je wel kunt ontspannen (paarden) maar niet kunt werken... dat zijn toch twee hele andere dingen.
Abiola schreef:Dat je wel tijd hebt voor je paard, maar niet voor werk zegt mij al genoeg. Mensen zoals jij zijn een beetje de reden waarom ik denk zoals ik denk