Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Voor kerst gaat niet meer lukken (pakket dan) heb ik al gehoord van iemand op 't forum met ervaring. Het duurt blijkbaar een maand voordat het pakketje eerst in Amerika is. Dozen kan je bij de Primera halen, en daar haal je ook de douaneformulieren!
jamiroquai schreef:Wat slim! Ik woon zowat aan de Duitse grens! Wil je me wat laten weten als je antwoord hebt?
Die soldaten worden helemaal gek van die bokkers....![]()
Ik ga ook niet de hele tijd dingen opsturen, dat moet de familie maar doen. Maar een (Hollands) kleinigheidje wil ik best eens sturen. Ik houd het zo klein dat het door de brievenbus past, dat gaat veel sneller en is veel goedkoper.
Tip: Bij Xenos en Blokker wordt je doodgegooid (oei!) met Hollandse prulletjes, pennen. notitieboekjes, stickertjes, kraaltjes. Ook altijd goed: een klein fotolijstje, een (Engelstalig) tijdschrift, een klein boekje over Holland, of..... de kalender van ons Koningshuis!
![]()
Jess, het is inderdaad een hele klus om het allemaal te kunnen volgen. Als je tot aan de FAQ's kunt komen, ben je al een heel eind!
jamiroquai schreef:Jess ik ben zoooooooooooooooo handig met een computer, ik ga het METEEN voor je uitzoeken
en als ik de oplossing heb over een jaar of 10,, meld ik me weer, goed?
![]()
Je moet inderdaad register volgen om je in te schrijven, en als je die hebt verstuurd krijg je een e- mail met de volgende stap
LiEeJuHh, lees hier maar lekker mee dan voor de afleiding. Ik weet niet of een kaart het wel redt, hangt er ook een beetje vanaf waar ze zitten....
jilleroo schreef:Ik had begrepen dat versturen naar Duitsland momenteel niet goed werkt, 90% van de pakketjes etc wordt terug gestuurd naar de verzender. Ik heb Hawkeye van het forum ook wat vragen erover gesteld omdat zij er ervaring mee schijnt te hebben.
pakketje naar duitsland is goedkoper dan naar de usa