Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:39

Een gozer moet het verdorie in zn hoofd halen om tegen me aan te gaan staan ritten :') Krijgen van mij voor minder al een elleboog tussen de ribben :+

Damn. *voelt al 22-jarige ook generatiekloof* :=

Aan de andere kant: wie zegt dat daarom die condoomautomaten altijd leeg zijn? Zou een van die knullen dat toegegeven hebben of trekken ze gewoon conclusies?

Vind het nogal wat hoor... Al moet ik zeggen; de enkele keren dat ik uit jeugdsentiment nog naar de 16+ kroeg van vroeger ga zie ik ook van die onhandige, hitsige tienertjes. Briljant, ga altijd expres met de auto, is nog leuker als je nuchter bent, beter dan een film kijken := Tsja, ieder zn meug natuurlijk en ik was ook geen heilig boontje (en nog niet :Y) ) maar denk dat er ook wel een stukje opvoeding aan ten grondslag ligt. Is toch wel een beetje bizar dat tieners van die leeftijd al dat soort grappen uithalen. Ik bedoel, op mn 12e speelde ik nog met mn barbies hoor :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 16:15

Tussen de 12 en de 15??? Jeetje. Toen ik zo oud was was schuifelen nog spannend :') _O- _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:10

Ik weet nog zo goed m'n eerste 'discofeestje', was 10/11 en het was een partijtje van een meisje uit de klas... schuifelen en dan een meter van elkaar af met gestrekte armen _O- :')

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:16

Berdien schreef:
Tussen de 12 en de 15??? Jeetje. Toen ik zo oud was was schuifelen nog spannend :') _O- _O-

Hihi hier net zo!

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 19:07

Wel grappig om te zien hoe alle kinderen van 12 hele rellen veroorzaken op hyves. :') Het hangt er vanaf waar je komt hoor, als ik naar Bobs in Uitgeest ga, gaat het er inderdaad zo aan toe. Dat is dus ook de reden dat ik daar NOOIT meer kom. Wat een afschuwelijke plek zeg! Hier heb je dat eigenlijk alleen bij van die 12/13+ feesten. Als je naar gewone feesten voor 15/16+ gaat echt niet gelukkig. :=

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 20:14

tja, ik heb inmiddels begrepen van een paar pubers uit de familie dat ze zoenen ongeveer net zo gewoon vinden als iemand een hand geven...

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:24

Ik kreeg het artikel doorgestuurd, ik heb er best wel om moeten lachen eigenlijk, maar dat is misschien omdat ik als 18-jarige al een generatiekloof voel. Toen ik 12 was dacht ik niet aan zoenen en was met jongens dansen wel heel eng. Maar goed, ik kan me niet voorstellen hoe ze zo'n verbod willen instellen, en wat ze als maatregel willen stellen.

Voor teenageparties vind ik het wel goed, maar voor normale 16+ feesten vind ik het een beetje raar. Als ik niet met iemand wil schuren laat ik dat wel merken, als ik niet wil dat iemand me betast, laat ik dat merken. Doet hij het dan toch nog, dan is het een kwestie van bewaker waarschuwen. Om daar het hele schuren voor te verbieden? Uiteindelijk wordt er toch wel wat nieuws bedacht...

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 00:19

Fiffill schreef:
Ik weet nog zo goed m'n eerste 'discofeestje', was 10/11 en het was een partijtje van een meisje uit de klas... schuifelen en dan een meter van elkaar af met gestrekte armen _O- :')

Zo ging mijn eerste keer schuifelen ook :+
Alleen was dat met het eindfeest van groep 8 en was ik 12

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:12

Dit was ook in groep 8 ;)

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:19

urselin schreef:
Schuren bestaat al zo lang, dat is niks nieuws..
Maar condooms gebruiken tijdens het schuren omdat ze klaarkomen?
Nee daar heb ik écht nog nooit van gehoord _O-
Bovendien vraag ik me wel af of de discotheek dit gedrag zag óf alleen constateerde dat de automaten leeg zijn. Want in het laatste geval kan het zijn dat de stelletjes gewoon seks hebben in de discotheek, want nee dat is ook niks nieuws (zeker niet op de wc's). En ik kan me voorstellen dat die meiden er ook wat plezier uit willen :Y)

Het is ook niet zo moeilijk om tijdens het schuren van een kerel weg te komen. Je ellebogen komen op een mooie hoogte als je wat draait ;)

Dat dacht ik ook al, maar als het wel echt geberut is het echt ranzig..

Ik voel me ook ineens heel oud, als 19 jarige, dat deed ik niet op me 12e :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:11

het 'voorbeeld' filmpje van 'schuren' van een paar pagina's terug is niet hoe het hier gebeurd.
Ik denk dat het gros van de dames en heren het wel probeert er op die manier uit te laten zien maar laten we wel eerlijk zijn.. de meeste westerlingen (inclusief ikzelf) hebben niet zulke geweldig losse heupen.

het schuren wat ik ken gaat dus ook niet verder dan dat ik bijv als meisje met mn rug tegen een jongen geleund sta en dat we wat heen en weer wiegen.
Want echt, meer bewegingen dan dat kan de gemiddelde nederlandse man/jongen niet volgen. Ritme wisselingen moet je vooral ook niet doen, raakt de jongen in kwestie helemaal in de war.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 21:41

Haha inderdaad Zwitsal, zo los zijn die mannen niet nee :')
Maar ik kan me wel voorstellen dat een poosje zo heen en weer schuren voor zo'n jochie van 13/14 wel genoeg is om tot een bepaalde hoogte te komen ;)

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:31

Ik denk ook dat het gewoon een bepaald soort mensen is wat er naar die discotheek gaat.. soort zoekt soort zegmaar. En als je het niks vind ga je weg, vind je het wel wat dan blijf je, en zo wordt zo'n plek steeds meer een verzamelplek voor dat soort mensen.
Volgens mij heb je in elke generatie wel uitschieters met sletterige mensen en te brave mensen..

Bovendien is er meer media nu natuurlijk, dus het wordt ook eerder iets wat iedereen hoort, dan iets wat gewoon bekend is in een dorp..

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 13:56

Sabinee__ schreef:
Naja, kan me voor stellen als je een kwartier lang sensueel tegen iemand op loopt te rijden dat ja, die jongen dan klaarkomt..

Daar heeft en tienerjonger niet zoveel voor nodig hoor. Die hebben aan een paar tellen of zelfs maar een lichte aanraking genoeg en kunnen ook achter elkaar door blijven gaan, anders dan volwassenen, die bij moeten komen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:14

Lusitana schreef:
Daar heeft en tienerjonger niet zoveel voor nodig hoor. Die hebben aan een paar tellen of zelfs maar een lichte aanraking genoeg en kunnen ook achter elkaar door blijven gaan, anders dan volwassenen, die bij moeten komen.

Hmm dan wil ik een tiener :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:16

'Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.'

Bah >;) . Ik heb het idee dat jongens juist op ideeën worden gebracht door dit soort artikelen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 14:50

Jongens proberen ook gewoon steeds meer en hebben erg weinig respect. Als ik uitga (ben 17) verbaas ik me ook elke keer weer hoe ik 10x op een avond half aangerand wordt. Ik ben dan zo iemand die rustig een por en een mep uitdeelt mocht het nodig zijn, want daar heb ik geen behoefte aan. Maar er komt geen 'hoi' of weet ik wat aan te pas. Ineens voel je weer wat achter je staan. Ik vind dit gewoon asociaal. Ik kom daar toch niet om tegenaan geschuurd te worden? Ik heb bij het uitgaan nog nooit een jongen meegemaakt die eerst fatsoenlijk iets zei voor hij aan me zat. Dus ik denk dat het verschil tussen 14 jarigen en 18 jarigen lang zo groot niet is.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:39

Lusitana schreef:
Sabinee__ schreef:
Naja, kan me voor stellen als je een kwartier lang sensueel tegen iemand op loopt te rijden dat ja, die jongen dan klaarkomt..

Geloof me, dat laatste kunnen niet alleen tieners hoor, ook oudere mannen :Y) :Y)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:51

Ik heb het over na het (na lichte aanraking of een paar tellen) klaarkomen onmiddelijk weer een erectie krijgen. Dat lukt oudere mannen niet meer. Het opvullen van het zwellichaam gaat steeds langzamer met de jaren en heeft steeds meer stimulans nodig.
Wat ze wel lukt en veel tieners vaak weer niet, is het klaarkomen uitstellen dus langer bezig zijn voordat ze klaarkomen, dat is iets heel anders. Ik bedoel tien keer achter elkaar klaarkomen in een uur bv.
En dan heb ik het niet over masturberen, maar met een andere persoon.

Ik ben geen jongetje, ik kan het niet checken, maar zo zit het biologisch in elkaar.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:53

Ik had het ook over klaarkomen en vervolgens weer door kunnen ;) niet over het uitstellen (dat kan inderdaad ook).

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:55

En dan tien keer in een uur en nul herstellingstijd? Gaat er bij mij niet in, maar als je er een hebt of bent, gefeliciteerd.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:57

Tien keer gaat misschien wat ver, maar het principe kan wel degelijk :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 15:59

http://www.petershotnews.nl/nieuws/1534 ... hoorn.html
Citaat:
Uithoorn - Het schuren lijkt een 'trend' te worden onder jonge tieners. Haalde vorige week een discotheek in Puttershoek nog het landelijke nieuws, nu lijken steeds meer discotheken te kampen met jonge jongens die meisjes lastigvallen op de dansvloer.

Vrijdagavond werd in Uithoorn een tienerdisco gehouden voor kinderen tussen de acht en twaalf jaar. Een aantal meisjes van elf- en twaalf jaar werd op de dansvloer lastig gevallen door een groepje schurende jongens in ongeveer dezelfde leeftijd.

Ouders reageerden na afloop zorgelijk toen hun dochtertjes met dit verhaal na een avondje uit op de proppen kwamen. Of het de zeer jonge jongens écht te doen was om met hun geslachtsdeeltjes tegen de meisjes aan te schuren lijkt de redactie vooralsnog wat te zwaar uitgedrukt. Maar dat het een zorgelijke ontwikkeling is, dat is zeker.

De discotheek was op dit tijdstip niet meer bereikbaar voor commentaar. Wel is bekend dat steeds meer discotheken maatregelen treffen tegen het schuren.

bron: blik op nieuws

8 tot 12 jaar :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:03

Dat is hier vlakbij.... ben nu wel benieuwd welke discotheek dat was :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 16:05

The Mix denk ik. Die organiseerd kinderdisco's.