Shahazai schreef:_San87_ schreef:Dit heeft met de betekenis van een woord te maken, niet met onze meningen.
Wat jij wil, die discussie is zinloos.
Zinloos, kansloos of weerloos?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Wat zullen we trouwens doen met al die Nederlandse mensen die paling levend in het zout laten kruipen, zodat ze ontslijmd worden en doodgaan door verstikking? Lijkt me een nog veel wredere dood dan een zwaardsteek die hopelijk goed gericht was. (En dat gaat dus niet altijd op).
Of zeggen we dan: "Des lands wijs, des lands eer?"
FlyAway schreef:Shahazai schreef:Ik weet niet hoe dit voor de rest van de bokkers geldt, maar als verdediging voor mijzelf: ik eet bvb. geen vlees en vis, en ik heb nog nooit bewust een dier (insecten inbegrepen) dood gemaakt.
En onbewust dan?
Shahazai schreef:_San87_ schreef:Dit heeft met de betekenis van een woord te maken, niet met onze meningen.
Citaat:Er zijn bijvoorbeeld voldoende asiels die hun honden niet na een maand af laten maken.
Citaat:Ik weet niet hoe dit voor de rest van de bokkers geldt, maar als verdediging voor mijzelf: ik eet bvb. geen vlees en vis, en ik heb nog nooit bewust een dier (insecten inbegrepen) dood gemaakt
Fiffill schreef:Shahazai schreef:
Kan ook geen discussie over zijn, want het zijn feiten![]()
Maar goed, maakt niet uit, we dwaalden wel erg af
Edit: volgens mij was dit hierboven niet banketstaaf bedoelt... tenminste zo las ik het niet, ik zou het niet te persoonlijk opvatten joh
Diablo schreef:Zoolgangster schreef:Wat zullen we trouwens doen met al die Nederlandse mensen die paling levend in het zout laten kruipen, zodat ze ontslijmd worden en doodgaan door verstikking? Lijkt me een nog veel wredere dood dan een zwaardsteek die hopelijk goed gericht was. (En dat gaat dus niet altijd op).
En daar gaan we weer. Daar gaat de discussie hier niet over. Maar om je vraag te bantwoorden: dat vind ik net zo erg en sneu en ook dat soort mensen wens ik hetzelfde toe. Of wil je horen dat we dat oké vinden omdat het in Nederland gebeurt?
_San87_ schreef:Fiffill schreef:
Kan ook geen discussie over zijn, want het zijn feiten![]()
Maar goed, maakt niet uit, we dwaalden wel erg af
Edit: volgens mij was dit hierboven niet banketstaaf bedoelt... tenminste zo las ik het niet, ik zou het niet te persoonlijk opvatten joh
Was ook niet persoonlijk. Vanuit mijn reactie iig niet.
Zoolgangster schreef:Wat zullen we trouwens doen met al die Nederlandse mensen die paling levend in het zout laten kruipen, zodat ze ontslijmd worden en doodgaan door verstikking? Lijkt me een nog veel wredere dood dan een zwaardsteek die hopelijk goed gericht was. (En dat gaat dus niet altijd op).
jus schreef:stierenstaartsoep.
Voorheen werd het opgegeten maar geloof met die gekke koeien ziekte (die nog nooit is voorgekomen bij een toro barvo)niet meer mag omdat de leeftijd te hoog zou zijn maar weet het niet zeker hoor.
Ik vind dat het er wel mee te maken heeft of je vlees en eieren eet want deze vleesdieren hebben een k*tleven vooral wat ik gezien heb van varkens en kippen, hier in het topic Spanjaarden uit zitten maken voor beulen en zelf een frikandel speciaal naar binnen werken.
_San87_ schreef:jus schreef:stierenstaartsoep.
Voorheen werd het opgegeten maar geloof met die gekke koeien ziekte (die nog nooit is voorgekomen bij een toro barvo)niet meer mag omdat de leeftijd te hoog zou zijn maar weet het niet zeker hoor.
Ik vind dat het er wel mee te maken heeft of je vlees en eieren eet want deze vleesdieren hebben een k*tleven vooral wat ik gezien heb van varkens en kippen, hier in het topic Spanjaarden uit zitten maken voor beulen en zelf een frikandel speciaal naar binnen werken.
Ik ben vegetariër. Dus ik vind dat ik Spanjaarden voor beulen uit mag maken wanneer het op stierenvechten aankomt.
_San87_ schreef:jus schreef:stierenstaartsoep.
Ik ben vegetariër. Dus ik vind dat ik Spanjaarden voor beulen uit mag maken wanneer het op stierenvechten aankomt.
Citaat:En ik eet alleen eieren van onze eigen loslopende kippen, vlees van de biologische slager die zijn vee hier in de regio uit de weilanden haalt, dus die beesten hebben nèt zo`n goed leven gehad als die stieren in spanje. Alleen ze worden een stuk humaner gedood. Dus ik mag ook zeggen dat ik spanjaarden voor beulen uit mag maken als het over stierengevechten gaat