Ik zag bij de eerste een link staan van 'Free Access' en heb niet heel veel verder gekeken, want wilde Gaby niet te lang laten wachten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geloof dat ik toch erg gematigd ben geweest juist, zeg toch meerdere keren dat ik het ook begrijp als iemand voor flesvoeding kiest? Tsja het is wel bewezen dat borstvoeding de kans op borst-, eierstok- en baarmoederkanker verkleint. Wat je met die kennis doet is toch verder helemaal eigen keuze? Alcohol is ook slecht, roken ook, fastfood eten ook... Dat zijn gewoon persoonlijke afwegingen die ieder voor zich maakt
haha maar niet tot 5 jaar denk ik hoor
Esplendido schreef:In het tijdschrift ouders van nu staat een interview met een vrouw die al tien jaar bv geeft zij heeft al haar kinderen gevoed tot ongeveer het vierde jaar en op sommige momenten dus ook meer dan een kind gevoed.
...
voelen en al helemaal als ik (een bepaalde periode) meer als 1 kind aan de borst zou hebben
....
zelfs kinderartsen kwamen met flesjes aan.
Eigenwijs is ook wijs, he
Nathalie schreef:Dat begrijp ik niet en zal ik nooit begrijpen. Ik heb niet het gevoel altijd beschikbaar te moeten zijn, of iig, dit nooit als vervelend ervaren. In mijn ogen hoort dat bij het moederschap.
Ik heb me nooit anders gevoeld dan mezelf. Ik snap opmerkingen (die ik vaak hoor) als ik wil mijn lichaam terug, bijvoorbeeld, ook echt nooit.... Ik denk dat dat al een groot verschil is. Als ik er zo tegenaan zou kijken zou ik vast ook niet langvoeden.
Meerdere kids aan de borst, jaren voeden, het lijkt me allemaal geweldig.
).
.
.
.
.... Neuh, het zou echt niet bij me opkomen om weken van te voren 6 liter BV af te kolven zodat ik 3 daagjes weg kan
!)
Sterre schreef:Nathalie schreef:Overigens drinken de meeste kids vanaf een jaar nog 300 cc per dag. Dus dat is stukken minder dan een liter, mocht je dan nog willen kolven.
Nou... mijn kinderen zijn inmiddels 21 & 17, dus die tijd is definitief voorbij!