Chaos schreef:Ik vind jou asociaal met al je ongegronde beschuldigingen.
Iedereen denkt anders. Kun je je beter bij neer leggen, anders krijg je een hoop kopzorgen aan anderen.
Dat je er nog op reageert..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Chaos schreef:Ik vind jou asociaal met al je ongegronde beschuldigingen.
Iedereen denkt anders. Kun je je beter bij neer leggen, anders krijg je een hoop kopzorgen aan anderen.
Dat je er nog op reageert..
NathalietjeB schreef:nou ga ik heel bokt hier over me heen krijgen maar wat een nsb gedrag hierals ik het niet krijg krijg jij het ook niet jesus wat een kinderachtig gedoe hierzo jaloers gedrag
..
waarom zou men zich moeten schamen? wil al deze mensen die zeggen geld terug brengen naar politie bla bla bla wat deze mensen zouden doen als er een hoop geld voor hun neus op de grond lag kinderachtig gedoe...sorry maar als ik een portemonee vind dan kijk ik ook gewoon eerst of er geld in zit want dat gaat dan mooi in me eigen zak...
en even over t open laten staan van een fiets ja hoor vaak zak dronken op andermans fiets naar huis gefietst en de fiets afgefietst of doorverkocht![]()
moet men ze fiets maar niet open laten staan...
alhoewel ik ook wel heerlijk kan genieten van t feit van sleutels eruit halen en dan op een afstandje gaan toekijken hoe diegene opzoek is naar sleutels![]()
i know ben gewoon anders dan de meeste mensen hier