Eefske schreef:Dus. Geen meerderheid in de eerste kamer voorlopig..
Joechei.
Mooi, kan de coalitie hoogstwaarschijnlijk telkens in onderhandeling met de oppositie over alle heikele punten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M3lisss schreef:Sowieso zijn de mensen hier op bokt al dierenliefhebbers, dus kan me niet voorstellen dat veel mensen vóór de bouw van megastallen zijn. Dat is maar een voorbeeld maar het maakt het geen objectieve 'steekproef'.
spiritxxx schreef:LizMD schreef:Ik heb PvdA gestemd. Ik vind het eng hoeveel mensen PVV gestemd hebben.
Ja ik ook!
_San87_ schreef:M3lisss schreef:Sowieso zijn de mensen hier op bokt al dierenliefhebbers, dus kan me niet voorstellen dat veel mensen vóór de bouw van megastallen zijn. Dat is maar een voorbeeld maar het maakt het geen objectieve 'steekproef'.
Daarbij heeft juist de PVV dierenwelzijn hoog in het vaandel staan. Dus zo gek vind ik het ook niet dat er bokkers zijn die PVV stemmen om die reden. Niks mis mee, imo.
Aranel schreef:spiritxxx schreef:
Ja ik ook!
En ik vind het eng hoeveel mensen PvdA gestemd hebben.
Vind dat zoiets raars, waarom zou de PVV een enge partij zijn?Ze hebben duidelijke standpunten en ik ben het ook niet met alles eens, maar om het nou een enge partij te noemen, nee.. Dan vind ik de pvda enger met hun idee van steel van de rijken en geef aan de armen
LizMD schreef:_San87_ schreef:Hoe voelt dat nou, leven in angst?
Ik vind je reactie een beetje jammer. Ik vind het eng dat Wilders met zijn provocerende manier van doen mensen weet te triggeren en dat er mensen zijn die het serieus eens zijn met zijn denkbeelden.
Aranel schreef:Haha, dat wilde ik er nog bijzetten _San87_ , Robin Hood partij
Ik hoop op een meerderheid voor rechts, maar ik ben bang dat het er niet inzit..
LizMD schreef:Krips schreef:@LizMD: Hoe bedoel je? In de peilingen ofzo?
Zoals ik het zei, zowel op de site van De Volkskrant en Het Parool stond een poll, waar bij allebei de PVV als nr 1 uit de bus kwam.
_San87_ schreef:Misschien moet je je eens verdiepen in de standpunten van de partij en dan vervolgens bedenken of je het nog steeds zo'n enge partij vindt.