Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MenB schreef:Mijn vriend vertelde mij dat hij gisteren op de radio had gehoord hoe Antonie aan zijn einde is gekomen, was echt schokking......!
Je wenst niemand een leven toe met zoveel depressies en al zolang (vanaf zijn 30 ste)
djuno schreef:MenB schreef:Mijn vriend vertelde mij dat hij gisteren op de radio had gehoord hoe Antonie aan zijn einde is gekomen, was echt schokking......!
Je wenst niemand een leven toe met zoveel depressies en al zolang (vanaf zijn 30 ste)
Albert Verlinden zei gisterenavond toch heel duidelijk dat ze de manier waarop Antonie het gedaan had, prive wilden houden.
Angela_ schreef:Werd er echt verteld hoe hij het had gedaan???? Mijn god...
Chrissy_ schreef:Angela_ schreef:Werd er echt verteld hoe hij het had gedaan???? Mijn god...
he bah dat zijn dan van die dingen waarvan ik altijd hoop dat ze gewoon helemaal de wereld niet in komen
aan de ene kant ben ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig, maar de reden dat ik het gewoon niet wil weten is uit respect naar hem en de familie toe... vind het dan ook echt belachelijk dat dat bekend wordt gemaakt op de radio
MenB schreef:Chrissy_ schreef:he bah dat zijn dan van die dingen waarvan ik altijd hoop dat ze gewoon helemaal de wereld niet in komen
aan de ene kant ben ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig, maar de reden dat ik het gewoon niet wil weten is uit respect naar hem en de familie toe... vind het dan ook echt belachelijk dat dat bekend wordt gemaakt op de radio
PB me maar even als je het echt wilt weten...
suddy schreef:dit had ik toch nooit van hem verwacht
kan het nog steeds niet geloven
baroen schreef:iets wat op de radio gezegd word, dat hoeft natuurlijk niet ook zo te zijn , in dit soort situaties, speculeren mensen maar wat graag en het verder verspreiden is dan ook niet altijd zo slim.
Antonie is dood, het hoe en wat is niet belangrijk, uit respect voor zijn nabestaanden, hou ook op met het hier verder over te hebben a.u.b
Zonnetje81 schreef:Dat vroeg ik me ook al af.
Steentje schreef:Als leven lijden wordt, komt de dood als een verlossing..
Mijn gedachten gaan uit naar Isa, Merlijn, Vlinder en alle mensen die van hem hielden, op welke manier ook.
91laura schreef:Steentje schreef:Als leven lijden wordt, komt de dood als een verlossing..
Mijn gedachten gaan uit naar Isa, Merlijn, Vlinder en alle mensen die van hem hielden, op welke manier ook.
Ik ken hem als:
Als leven lijden wordt, is de dood je beste vriend..
Ik vind het nog steeds verschrikkelijk.. Voor Isa en de kinderen.. De wereld is een mooi mens armer.
MenB schreef:Mijn vriend vertelde mij dat hij gisteren op de radio had gehoord hoe Antonie aan zijn einde is gekomen, was echt schokking......!