Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:@Kamsel
Bedankt voor het compliment, daar het laatste woord over het algemeen het best onthouden wordt.
janesmith schreef:Het is niet aan een ander om te zeggen wat ik wel of niet als compliment zie. Het is hooghartig om te stellen dat het geen compliment is als men dat over je zegt. daarbuiten is 'men' ook een incorrecte bewering, want de mening van een of enkelen kan onmogelijk als 'men' bestempeld worden.
kamsel schreef:En het siert je niet dat je onwaarheden verteld en persé het laatste woord moet hebben.
kamsel schreef:Janesmith: als je goed leest, is het niet mogelijk het als compliment op te vatten:kamsel schreef:En het siert je niet dat je onwaarheden verteld en persé het laatste woord moet hebben.
Daarnaast is het helemaal niet hooghartig dat een ander je erop wijst dat het ook anders bedoeld kan zijn, het kan juist verhelderend werken en je kunt er een stuk wijzer van worden. Maar niet als je van je eigen gelijk overtuigd bent.
Maar goed, we dwalen wel heel erg af..
Alane schreef:Omdat ik niet kan beoordelen hoe Kamsel het bedoelde praat ik over in het algemeem, dus men.
janesmith schreef:En toch maar vol blijven houden dat het geen kwaad kan allemaal. Het klinkt net zo onverantwoordelijk als de paus die geen condooms toestaat ter bestrijding van AIDS.
In de Berlijnse wijk Neukölln worden steeds meer kinderen met aangeboren afwijkingen geboren. De oorzaak is het grote aantal huwelijken tussen naaste bloedverwanten, zoals die veel voorkomen onder Turkse en Arabische immigranten.
janesmith schreef:Alane schreef:Omdat ik niet kan beoordelen hoe Kamsel het bedoelde praat ik over in het algemeem, dus men.
Alane begreep ook niet hoe je het bedoelde, schreef ze. Vandaar dat ze het over 'men' had. Dus zo duidelijk als jij het vond, is het blijkbaar niet.
Brainless schreef:janesmith schreef:En toch maar vol blijven houden dat het geen kwaad kan allemaal. Het klinkt net zo onverantwoordelijk als de paus die geen condooms toestaat ter bestrijding van AIDS.
In de Berlijnse wijk Neukölln worden steeds meer kinderen met aangeboren afwijkingen geboren. De oorzaak is het grote aantal huwelijken tussen naaste bloedverwanten, zoals die veel voorkomen onder Turkse en Arabische immigranten.
Bron??
en daarom geen condooms tegen de bestrijding van aids.Citaat:De kerk ziet seksuele onthouding als enige effectieve manier om de verspreiding van seksueel overdraagbare aandoeningen als aids tegen te gaan.
Brainless schreef:janesmith schreef:En toch maar vol blijven houden dat het geen kwaad kan allemaal. Het klinkt net zo onverantwoordelijk als de paus die geen condooms toestaat ter bestrijding van AIDS.
Bron??
janesmith schreef:Soprano schreef:Mijn oma en opa zijn ook neef en nicht, hun 3 kinderen en alle kleinkinderen zijn kerngezond hoor, en zelf zijn ze nog steeds verliefd
Er zijn ook mensen die twee pakjes sigaretten per dag roken en geen longkanker hebben.