Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Lees eens even verder Leeuwnie?
CtjeLief schreef:Als je op de hoogte bent van de uitspraken van Wilders (en actie Fitna, kopvoddentax, en Koran etc) En je moet zo nodig hardop vermelden dat je PVV stemmer bent, terwijl je weet dat er bijv. een moslim naast je zit dan vind ik dat toch wel een beetje respectloos ja (of misschien beter gezegd: onnodig) .. Want Wilders heeft deze groep in een (onterecht) kwaad daglicht gezet en heeft daar ontzettend veel mensen mee gekwetst, dus ja ik sta achter mijn opmerking...
Taj_Mahal schreef:marlinH schreef:Wie weet er iets over het programma op NOS en RTL4. Komen de lijsttrekkers voor die tijd nog..?
van NOS weet ik dat om 23.00 een slotgesprek met paul en witteman is met de lijsttrekkers
CtjeLief schreef:Citaat:Dus omdat je PVV stemmer bent moet je je bek houden want er moest maar eens een buitenlander (again: wat nou buitenlander, meestal hebben ze gewoon Nederlandse nationaliteit hoor) het opvangen?
Nee hoor dat moet niet, maar voor mij persoonlijk staat dat met een stukje respect.. maar zoals ik al zei, wat voor de een respect is, is het voor de ander niet...
amondi schreef:@Rosaa, zo ken ik dus ook de "buitenlander" Ligt dat aan ons, plattelanders?
Het moet haast wel.... Wij kunnen ook al jaren leven met de Zwarte Kousen van de SGP, geen probleem mee.
Dat hebben ze in de randstad ook nog nooit geprobeerd!
Taj_Mahal schreef:CtjeLief schreef:Als je op de hoogte bent van de uitspraken van Wilders (en actie Fitna, kopvoddentax, en Koran etc) En je moet zo nodig hardop vermelden dat je PVV stemmer bent, terwijl je weet dat er bijv. een moslim naast je zit dan vind ik dat toch wel een beetje respectloos ja (of misschien beter gezegd: onnodig) .. Want Wilders heeft deze groep in een (onterecht) kwaad daglicht gezet en heeft daar ontzettend veel mensen mee gekwetst, dus ja ik sta achter mijn opmerking...
waarom onterecht kwaad daglicht? de meeste allochtonen hebben dat zelf gedaan hoor. hoeveel berichten waren er niet op opsporing verzocht, dat ze weer zo'n gek zochten met 'getint' uiterlijk??
Heino schreef:x_Marr schreef:Waar halen mensen het vandaan dat PVV stemmers buitenlanders niet mogen.....
De stemmers, geen idee wat die precies vinden. Maar dat de PVV het niet zo op buitenlanders heeft kan je toch moeilijk ontkennen?
Tenminste, als we het nog steeds over Moslims hebben wanneer we het over buitenlanders hebben. Wordt beetje verwarrend met al die verschillende termen zo
Ayasha schreef:Leeuwnie: Ik probeerde enkel te begrijpen vanwaar zo'n reactie kon komen. Niet meer of minder.Heb me wat ongelukkig uitgedrukt, excuus daarvoor, was niet de bedoeling om jouw het gevoel te geven dat jij de schuld had oid maar ik snap dat dat wel zo is overgekomen.
Het ging mij meer om het punt dat ik hierboven ook al uitleg
Leeuwnie schreef:Ayasha schreef:Leeuwnie: Ik probeerde enkel te begrijpen vanwaar zo'n reactie kon komen. Niet meer of minder.Heb me wat ongelukkig uitgedrukt, excuus daarvoor, was niet de bedoeling om jouw het gevoel te geven dat jij de schuld had oid maar ik snap dat dat wel zo is overgekomen.
Het ging mij meer om het punt dat ik hierboven ook al uitleg
Zand erover! Zullen we nu gewoon met spanning gaan kijken wat de uitslag gaat worden?? Ben namelijk heeeeeeel erg benieuwd![]()
Mareska schreef:faye schreef:Jeetje, en allochtonen die Wilders stemmen, mogen die het wel hardop zeggen?
Persoonlijk denk ik dat het er vrij weinig zijn. Vanochtend in een overwegend zwarte klas lesgegeven en die kinderen zijn zo bang van meneer Wilders, verdrietig werd ik ervan.