Marigold schreef:ik vind het wel apart dat de piloot blijkbaar niks heeft laten merken, tot het laatste moment was het contact normaal.
al eerder hoorde ik een expert over de mogelijkheid van een explosie, die bijna niet door mankementen veroorzaakt kan zijn,
en de regering van Libië sloot metteen, voordat er ook maar enig onderzoek gedaan is een aanslag uit.
maar als een vliegtuig zo uit elkaar ligt en de piloot schijnbaar tot het laatste moment niks heeft gemerkt, dan is een bomaanslag toch niet persé een rare gedachte?
Dat de piloten nix hebben gemerkt is mogelijk,er was een keer een vliegtuig waarvan de staart finaal was afgebroken.De mensen in het vliegtuig werden zowat eruit gezogen,veel paniek uiteraard,zuurstofmaskers moesten op.Het vliegtuig vloog gewoon door en de piloten hadden nix in de gaten.Pas toen een stewardes ze kwam vertellen wat er aan de hand was,wisten ze het pas.Dat vliegtuig is alsnog redelijk goed geland en vielen er geen doden.Alleen bij een ontploffing in het vliegtuig ligt het vlietuig in duizenden stukjes uit elkaar op grote afstand verspreid.
Ik denk dat Ruben helemaal achterin heeft gezeten?bij het staartstuk,want dat stuk was nog een vrij groot stuk dat heel was.
Ik geloof niet dat het een aanslag is geweest,er zijn vele mogelijkheden voor de crash.