Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KeeK schreef:Elliebelle schreef:Wat is er gebeurd dan?Belachelijk, vooral het laatste bericht over de vrouw die op het laatste moment maar met KLM is gaan vliegen, het had net zo goed met een nederlands vliegtuig kunnen gebeuren.
Inujojo schreef:Ik las het vanochtend op m'n werk ook in de krant dat ze het arme kind hebben gebeld. Ik werd kwaad.. Ik heb die krant meteen weggesmeten. Het arme ding, die zit toch helemaal niet te wachten op een wildvreemde van de Telegraaf aan de telefoon.. Helemaal van het zinnetje "hij reageerde erg emotioneel toen hij erachter kwam dat het geen familie was" draaide mijn maag om.
Gentlegiant schreef:Eventjes tegen een 9 jarig kind vertellen dat zijn ouders zijn overleden terwijl hij zelf ernstig gewond is
Te belachelijk voor woorden waar is de media mee bezig!?!?!!?
Citaat:De hoofdredactie van De Telegraaf hecht eraan te benadrukken dat verslaggeefster Van der Graaf in het onverwacht ontstane telefoongesprek met Ruben niets heeft gezegd over het ongeval en de ernstige familieomstandigheden van het slachtoffer.
slimmerik schreef:Tjonge, al die verwijten naar de Telegraaf..... de meeste posters in dit topic zijn imo geen haar beter. Geeft ook niks, heel menselijk maar doe je dan niet Roomser dan de Paus voor....
Marigold schreef:ik vind het wel apart dat de piloot blijkbaar niks heeft laten merken, tot het laatste moment was het contact normaal.
al eerder hoorde ik een expert over de mogelijkheid van een explosie, die bijna niet door mankementen veroorzaakt kan zijn,
en de regering van Libië sloot metteen, voordat er ook maar enig onderzoek gedaan is een aanslag uit.
maar als een vliegtuig zo uit elkaar ligt en de piloot schijnbaar tot het laatste moment niks heeft gemerkt, dan is een bomaanslag toch niet persé een rare gedachte?