Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:citeer:Waarom kan je kankerpatiënten niet vergelijken met Moslims? Beiden dragen een hoofddoekje omdat ze zichzelf willen bedekken. En hoe wil je er achter komen waarom iemand de hoofddoek draagt?
Je kan beide niet vergelijken,een kanker patiente moet nood gedwongen haar hoofd bedekken omdat ze opeens kaal is.Een moslim hoeft haar hoofd niet te bedekken omdat ze kaal is,ze ziet er verder goed uit en hoeft nix te verbergen.Iemand die altijd met een bos haren heeft gelopen en opeens helemaal kaal is,ja die kan zich daarvoor schamen en daarom haar hoofd bedekken.Het verschil is dus een vorm schaamte.
Zoiets.Snap je het nog?
Sandeman schreef:Kanker daar vraag je niet om he lijkt me. En hoofddoekjes zijn niet verplicht voor het geloof. Heb veel marrokaanse collegaas gehad.
Ik zie bijv winkelpersoneel ook niet met een hoed of pet op inde winkel of achter de kassa.
En Nederland zit gewoon vol.
sarabande schreef:Nee je kan beter als groep een eenling proberen weg te pesten, dat is flink
Onassa schreef:sarabande schreef:Nee je kan beter als groep een eenling proberen weg te pesten, dat is flink
Ach jee...ben jij nu de gebeten hond???
Je hebt me twee keer de grond in getrapt en niet alleen mij.
Je bent de enige die steeds persoonlijke sneren en rot opmerkingen maakt.
Maar ik heb je nog niet gehoord over de vraag waarin ik mijn quote en die van jou neer heb gezet.
Ik zou dan als je alles toch tot in de puntjes uitgelegt wilt hebben ook graag van jou willen weten waar jij gelezen hebt dat ik gezegd zou hebben dat alle moslim onze boeren en natuur gebieden zouden willen inpikken?
Heino schreef:gohya schreef:Omdat alleen moslims hoofddoekjes dragen?
Niet moslims dragen toch geen hoofddoekjes?
Ook mensen met kanker kunnen hoofddoekjes dragen
Maar ik bedoel meer, waarom enkel probleem met het hoofddoekje en niet met petten? Zijn allebei hoofdbedekkingen
sarabande schreef:Sorry hoor ik ga jou niet leren te lezen, ik geef het zelden op om iemand iets uit te leggen, maar bij jou is dat totaal verspilde energie.
Daar laat ik het bij voor ik echt onvriendelijk ga worden over al die totaal ongegronde beschuldigingen die je naar mijn hoofd gooit.
gohya schreef:Misschien omdat petjes en hoeden typisch nederlands is?
Ik weet eigenlijk niet waarom alleen de hoofdoekjes verboden moeten worden.
Ik zou het ook geen gezicht vinden als een medewerker v.d. bank achter de balie staat met een petje of hoed op.Maar nergens zie je dit bij een bank of bibliotheek,winkels,enz.Dus vandaar alleen het woord hoofddoekjes?Ik weet wel dat je op school in de klas je petje af moet doen,dat mag je niet ophouden.
Heino schreef:gohya schreef:Misschien omdat petjes en hoeden typisch nederlands is?
Ik weet eigenlijk niet waarom alleen de hoofdoekjes verboden moeten worden.
Ik zou het ook geen gezicht vinden als een medewerker v.d. bank achter de balie staat met een petje of hoed op.Maar nergens zie je dit bij een bank of bibliotheek,winkels,enz.Dus vandaar alleen het woord hoofddoekjes?Ik weet wel dat je op school in de klas je petje af moet doen,dat mag je niet ophouden.
Heino schreef:gohya schreef:Omdat alleen moslims hoofddoekjes dragen?
Niet moslims dragen toch geen hoofddoekjes?
Ook mensen met kanker kunnen hoofddoekjes dragen
Maar ik bedoel meer, waarom enkel probleem met het hoofddoekje en niet met petten? Zijn allebei hoofdbedekkingen
Saskia_Omar schreef:En wat denken de Wilders-stemmers hoe NL over zal gaan komen op internationaal gebied? Zeker als je kijkt naar de reactie van bijvoorbeeld Engeland mbt Wilders en zijn ideeen..
(gewoon interesse, niks aanvallends)