Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Ik persoonlijk zou wel mijn honden af laten maken als ze dit zouden doen.
Ik zou er doodziek van zijn en enorm verdriet hebben......... maar ze gaan dan wel dood.
Snoevie schreef:nou ho even dat klopt ook niet altijd.
een tijdje terug was er een knokpartij onder 2 honden hier,een kleinere en een grotere,en mooi dat dat kleintje die grote bij zn strot heeft gegrepen,en het scheelde niet veel.
maar nogmaals ik begrijp de reactie,en als er een hond woest op mijn (kleine) hondje af zou komen,zou ik m ook optillen als ik het idee had dat ze agressief zouden zijn
slimmerik schreef:Deze honden hebben ook de vrouw behoorlijk verwond.
Als het mijn honden waren, ging er zeker de spuit in. Zou me kapot schamen en je kunt je honden dan nooit meer vertrouwen.... simpel zat. Einde verhaal.
En je kleine hond niet op mogen tillen? Een beetje broodje-aap verhaal dat idd veel instructeurs roepen zonder het goed te kunnen onderbouwen. Als je van je hond(je) houdt, laat je hem gewoon niet opvreten....
LimaMambo schreef:slimmerik schreef:Deze honden hebben ook de vrouw behoorlijk verwond.
Als het mijn honden waren, ging er zeker de spuit in. Zou me kapot schamen en je kunt je honden dan nooit meer vertrouwen.... simpel zat. Einde verhaal.
En je kleine hond niet op mogen tillen? Een beetje broodje-aap verhaal dat idd veel instructeurs roepen zonder het goed te kunnen onderbouwen. Als je van je hond(je) houdt, laat je hem gewoon niet opvreten....
nou zo simpel vind ik dat niet hoor
wie zegt dat die honden bewust naar die vrouw hebben gebeten? ik bedoel, zij tilde (logisch) haar hondje op.. en een hond die naar een andere opgetilde hond bijt, is de kans groot dat er een hand tussen zit van de eigenaar
LimaMambo schreef:Hilde_q schreef:Ze niet alleen een bijtwond op haar hand helaas.
Maar ook op rug etc.
dan nog.. je kan er niet over oordelen hoe zo'n wond is ontstaan
wie weet hapte de AB naar de hond en draaide de eigenaar net weg
je weet het niet.. want we waren er niet bij
Hilde_q schreef:Neem je het nou serieus voor de hond op ?
Een hond hoor niet te bijten!
Nee we waren er niet bij maar ik heb het verhaal nu ondertussen goed zat begrepen ( van de persoon in kwestie zelf) dat de honden + eigenaar fout waren..
Bah
LimaMambo schreef:Hilde_q schreef:Neem je het nou serieus voor de hond op ?
Een hond hoor niet te bijten!
Nee we waren er niet bij maar ik heb het verhaal nu ondertussen goed zat begrepen ( van de persoon in kwestie zelf) dat de honden + eigenaar fout waren..
Bah
en de persoon in kwestie is natuurlijk volledig objectief en totaal niet in shock geweest op dat moment
en ja ik neem het voor de honden op ja.. diegene die je moet hebben is de eigenaar van die honden
LimaMambo schreef:Snoevie schreef:ik reageerde idd op het berichtje van Limamambo over 'hondagressieve honden' en ik was erg benieuwd over welk ras dat nu weer ging
ik had het over hondagressieve rassen in het algemeen
bv een staff en een bullterrier zijn vaak hond agressief
Snoevie schreef:ik denk dat het meer een reactie is op dat moment