Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
toot schreef:inderdaad hij is het allang weer vergeten/
Kukkie schreef:Vinden jullie het trouwens niet vreemd dat er helemaal geen filmpjes van zijn? Er zijn daar honderden mensen aan het kijken en filmen. En er zijn ook filmpjes en foto's van vlak voor het incident. Maar van de echte 'aanval' dan weer niet.... dat kan er bij mij niet echt in. Het lijkt wel alsof Seaworld iedereens apparatuur heeft gecheckt en gecensureerd bij het verlaten van het park.
Kukkie schreef:Ik persoonlijk niet nee. Maar tegenwoordig staat alles binnen no-time op internet. Ook vliegtuig en treinongelukken, met meer slachtoffers.
Of het netjes is, laat ik even in het midden. Maar van een volk wat bij gebrek aan orka's maar gaat staan klappen voor trainers die de resten van een door de orka's uit elkaar getrokken pelikaan uit het water halen, en wat wel op youtube staat, had ik wel verwacht dat er filmpjes zouden lekken.
Citaat:Heb je wel eens beelden gezien van een orca die een volwassen zeeleeuw van de vloedlijn plukt? Dit soort gedrag heeft niets met spelen te maken. Spijt?! Dit is trainster no. 2 die hij om het hoekje heeft geholpen...Antropocentische onzin, "ken mijn eigen kracht niet".
yeye schreef:Dit is het enige filmpje dat ik kan vinden van vlak voor het ongeluk.
http://www.youtube.com/watch?v=EiT-FQVyoe8
HorseyDude schreef:yeye schreef:Dit is het enige filmpje dat ik kan vinden van vlak voor het ongeluk.
http://www.youtube.com/watch?v=EiT-FQVyoe8
En dan zie al dat haar heen en weer gaan! Had ze het nou korter gelaten of in een knotje was het een stuk minder erg geweest. Als ik het goed gezien heb hebben de dames in het Dolfinarium tijdens de show hun haar ook heel erg kort!
Kukkie schreef:Vinden jullie het trouwens niet vreemd dat er helemaal geen filmpjes van zijn? Er zijn daar honderden mensen aan het kijken en filmen. En er zijn ook filmpjes en foto's van vlak voor het incident. Maar van de echte 'aanval' dan weer niet.... dat kan er bij mij niet echt in. Het lijkt wel alsof Seaworld iedereens apparatuur heeft gecheckt en gecensureerd bij het verlaten van het park.
Mandyke schreef:Ik vraag me trouwens af, als zo'n show dan toch maar max. 30 mensen trekt zoals nowornever zegt, brengt het dan eigelijk wel op om zo'n dier te huisvesten? Dat begrijp ik toch niet zo goed hoor. Misschien weer iemand met teveel geld wiens ego regelmatig gestreeld moet worden door te kunnen zeggen dat hij/zij een orka in bezit heeft?
hyppolyte schreef:Ik vind het ook niet zo gek dat er geen filmpjes op youtube staan nee.
Citaat:Heb je wel eens beelden gezien van een orca die een volwassen zeeleeuw van de vloedlijn plukt? Dit soort gedrag heeft niets met spelen te maken. Spijt?! Dit is trainster no. 2 die hij om het hoekje heeft geholpen...Antropocentische onzin, "ken mijn eigen kracht niet".
Als je toch met termen gaat gooien, gebruik dan wel de goede (antropomorfisme)