Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jurjen schreef:Dat mag dan wel zijn dat het niet serieus is, maar dat brengt mij bij punt 2: Als het niet serieus is, waarom brengt hij 't dan naar voren in de 2e Kamer? Als er IETS serieus moet zijn is het wel de politiek, aangezien die voor meer dan 16 miljoen mensen regelen hoe het er in Nederland aan toe gaat. Als hij dus met allemaal grapjes en onserieuze dingen op tafel komt, hoe kun je hem dan ooit in de politiek willen? Vinden jullie het allemaal maar grappig en maakt het niks uit?
Doordat hij met zulke belachelijke (onserieuze) dingen komt, wekt hij alleen maar enorm veel commotie op en zorgt hij ervoor dat andere serieuze dingen niet aan bod komen.
Nou sorry, maar als dit zo doorgaat, dan breekt mij de klomp en weet ik wel dat ik Nederland snel uit ben.
gohya schreef:Dat kan wel zijn,maar of het nou uit noodzaak is of niet,ze gaan uiteindelijk wél met hem samen regeren.
We zullen zien tegen die tijd,denk dat we allemaal verrast zullen worden.
sarabande schreef:Hoe zeer veel mensen hier Wilders ook bewonderen omdat hij het zo leuk brengt, voor nog veel meer mensen is hij een enge misselijkmakende racist die haat zaait en groepen uit de samenleving opzij zet.
Shadow0 schreef:Hoe zie jij de handelswijze van Balkenende aangaande Afghanistan (en dan bedoel ik niet de crisis, maar het wel of niet laten blijven van onze troepen)?
Shadow0 schreef:Vind je dat Balkenende goed is omgegaan met de oorlog in Irak (van de beslissing om daaraan mee te doen totaan het rapport)?
sarabande schreef:[
Hoe zeer veel mensen hier Wilders ook bewonderen omdat hij het zo leuk brengt, voor nog veel meer mensen is hij een enge misselijkmakende racist die haat zaait en groepen uit de samenleving opzij zet.
joostvangestel schreef:Maar blijkbaar was Irak zelfs geen reden voor de PvdA om uit te stappen, dus nu zoeken we spijkers op laag water.
gohya schreef:sarabande schreef:
[
Hoe zeer veel mensen hier Wilders ook bewonderen omdat hij het zo leuk brengt, voor nog veel meer mensen is hij een enge misselijkmakende racist die haat zaait en groepen uit de samenleving opzij zet.
Dit slaat werkelijk nergens op!
seren schreef:Uit armoe stem ik op rutte