Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemijn schreef:Marjoow schreef:Ik vind het respectloos om mensen in zo'n situatie op de foto te zetten.
Misschien is het erg kort door de bocht, maar zolang die directie's erg dure en mooie auto's rijden, help ik daar niet aan mee.
Die baan is waarschijnlijk niet weggelegd voor elke simpele ziel op deze aardkloot, dus als zij hard hun best doen vind ik dat ze dat geld verdient hebben. Als zij 2 ton per jaar naar binnen slepen, zullen ze dat ook wel verdiend hebben. Ik denk echt dat dat geen simpele baan is...
Marjoow schreef:Dus dan is het eerlijk dat die mensen 2 ton verdienen, terwijl het geld van de donaties bedoeld is om huizen te bouwen.
Toekie schreef:Shadow0: Je hebt toch nieuws nodig om te weten wat er elders speelt?
Marjoow schreef:Dit is de natuur, niets aan te doen. En als mensen er wel iets aan willen doen, moeten ze niet in een risicovol gebied wonen.
sorrell schreef:Citaat:Dit is de natuur, niets aan te doen. En als mensen er wel iets aan willen doen, moeten ze niet in een risicovol gebied wonen.
Tuurlijk die mensen zijn vrijwillig in Haiti gaan wonen, alle mensen die in Haiti wonen zijn afstammelingen van slaven.. Die hebben nooit de mogelijkheden gehad om daar NIET te wonen..
Jeetje hoe kortzichtig kun je denken
Citaat:En natuurlijk word dat erg gevonden, ik zeg ook helemaal niet "laat ze maar lekker sterven joh, hoe pijnlijker hoe beter". Tuurlijk is dat erg. En ik heb mezelf niet goed uitgedrukt, geef ik toe nu ik mijn post teruglees. Maar ik bedoel dat die miljoenen euro's voor de wederopbouw van dat gebied, is dat niet een beetje overdone? En dan heb ik het niet over de geneesmiddelen, hulphonden en mensen die nu anderen onder het puin vandaan proberen te halen. Dat moet gebeuren.
Marjoow schreef:Dit is de natuur, niets aan te doen. En als mensen er wel iets aan willen doen, moeten ze niet in een risicovol gebied wonen.
Chiqa schreef:Ik haal geen mensen door de war ik sprak in zijn algemeenheid, mss moeten jullie je eens beter inlezen voordat je je gal spuwt.
Maar nu begrijp ik meteen het och en wee gehalte....Meteen een bevestiging van de oprechtheid in zijn algemeenheid.
Citaat:Beetje mosterd na de maaltijd, mss even teruglezen? Zie je heel mooi dat ze er een toevoeging op geeft,
over kortzichtigheid gesproken of wil je alleen maar lezen wat je lezen wilt?