16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:08

ThePast03 schreef:
Voor mij zegt dat een heleboel over jou.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mensen het grappig vinden als mensen zo ongeloofelijk grof worden tegen andere mensen.

Heino schreef:
Idd, iemand anders op zo'n manier kwetsen en pijn doen vind ik ook niet bepaald grappig.

Dat vind ik ook helemaal niet, dat is jullie interpretatie eruit!

En alsof Paay zo'n heilig boontje is en nooit geen kwalijke dingen heeft gezegd... :roll:
Hier toevallig niet misschien, maar zij kan er ook wat van hoor!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:11

La Paay zegt rare dingen (o.a. over haar ex, wat ik echt stuitend vond, bij Jensen destijds).
Dat doe je niet over de vader van je kind, is mijn persoonlijke mening.

Theo Maassen vond ik gisteren ook veel te ver gaan. Laten we het er op houden dat ze beiden niet heilig zijn, beiden een te grote bek hebben. So what verder? Moeten zij weten, ik kan er niet van wakker liggen.

Maar dat PP in de Playboy gaat staan met haar prachtige lijf, tjongejonge, moet ze helemaal zelf weten. Ik geef haar groot gelijk. Dat ze er lekker aan verdient, tja, ik zou er ook een behoorlijk bedrag voor willen hebben, als ik dat zou doen. :j
Mocht de Playboy me een aanbod doen, zal ik het zeker overwegen in elk geval. :D

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:15

Miska schreef:
En alsof Paay zo'n heilig boontje is en nooit geen kwalijke dingen heeft gezegd... :roll:

Dus als iemand ooit onaardig heeft gedaan tegen of over een ander, betekent dat dat diegene dat ook verdient?

Nou dan kan ik eerste beste die ik tegenkom op straat ook wel de wind van voren geven, want er is vast niemand zo heilig dat die nog nooit een foute opmerking gemaakt heeft. :D

Dat maakt de wereld er ook niet mooier op toch? :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:18

Twiggy2008 schreef:
Mocht de Playboy me een aanbod doen, zal ik het zeker overwegen in elk geval. :D

naaah ik overweeg niks, ik zeg spontaan ja :D :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:20

KiWiKo schreef:
Twiggy2008 schreef:

_O-

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:21

Angelita schreef:
Miska schreef:

Dus als iemand ooit onaardig heeft gedaan tegen of over een ander, betekent dat dat diegene dat ook verdient?

Nou dan kan ik eerste beste die ik tegenkom op straat ook wel de wind van voren geven, want er is vast niemand zo heilig dat die nog nooit een foute opmerking gemaakt heeft. :D

Dat maakt de wereld er ook niet mooier op toch? :)

Nee zeker niet, maar die kun je verwachten als je altijd met je bek vooraan staat om de aandacht, dan is er vanzelf iemand die de bal terug kaatst.
En het is vrijheid van meningsuiting en ongeacht of die grof is of niet.
Daar zal die zelf de consequenties wel van gaan ondervinden en verder zal het mij een zorg zijn en aan mijn dikke reet roesten.
Zag dat iemand daar ook een gaaf onderschrift over had; een mening is als een kont... en dat kan ook kwetsend zijn voor sommigen, maar het is wel humor!
Ik mag iemand met een duidelijke uitgesproken mening wel, eerlijk tot op het bot, maar niet altijd even tactisch. :=
Je weet ten minste wat je er aan hebt.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:22

KiWiKo schreef:
Twiggy2008 schreef:

Uiteraard alles voor het geld.
Nou ik dus absoluut niet!

KiWiKo

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:23

als ik zo een lijf had............... jazeker, zou het zo doen :D :D hoef ik niet over na te denken :D

en het geld is mooi meegenomen joh!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:26

Ik heb ook een mooi lijf, maar dat is lekker van mij en dat deel ik met de mensen die ik liefheb!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:27

Ik moest wel lachen toen Patricia zei "nu probeer je alleen aandacht te trekken."

Wat doet zij dan in de Playboy? :D Zoals ze zelf al zegt... Het gaat immers allemaal om haar?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:29

dat mag miska :)

ik deel mijn liefde met mensen die ik liefheb, mijn lijf is mijn omhulsel.......... en tja die mag er best zijn met mijn 40 jaar en maatje 38 :D :D :D nee hoor heb ik geen moeite mee............ zeker playboy niet, andere tijdschriften zou ik ernstig moeten overwegen :D

maar uit jouw posts begrijp ik dat je gewoonweg moeite hebt met een blad als playboy :D
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 10-12-09 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:30

Een man met het uiterlijk van Theo, mag imo geen enkel commentaar hebben op iemand met het lichaam van Patricia. En al helemaal niet op zo'n manier. Wat een ronduit walgelijke kerel is het zeg!

Daarintegen, vind ik Patricia een topwijf! En ik geef haar helemaal gelijk, dat oud worden niet hoeft te betekenen dat je jezelf niet meer mooi mag maken en leuk mag kleden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:35

windhond schreef:
goed stuk van jensen

Goed stuk!? Ik heb het gelezen, ik vind het minstens even onbeschoft als wat Theo tegen Paay zei. :n

_San87_ schreef:
Een man met het uiterlijk van Theo, mag imo geen enkel commentaar hebben op iemand met het lichaam van Patricia. En al helemaal niet op zo'n manier. Wat een ronduit walgelijke kerel is het zeg!

Daarintegen, vind ik Patricia een topwijf! En ik geef haar helemaal gelijk, dat oud worden niet hoeft te betekenen dat je jezelf niet meer mooi mag maken en leuk mag kleden.

Onzin. Er zijn zeker wel mensen die Patricia vreselijk vinden en Theo juist aantrekkelijk. Heb dit vaker gelezen in dit topic, maar het is geen argument.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:36

_San87_ schreef:

Oke, dan kan ik ook een minne opmerking maken over het 'spook' MJ waar je avatar van is, maar dat neemt niet weg dat het een bijzondere man was! ;)
Uiterlijk zegt natuurlijk geen ene reet en neemt niet weg dat je dan je kop maar moet houden, omdat jij TM iemand vind die niet om aan te zien is. :n

KiWiKo schreef:

ik deel mijn liefde met mensen die ik liefheb, mijn lijf is mijn omhulsel.......... en tja die mag er best zijn met mijn 40 jaar en maatje 38 :D :D :D nee hoor heb ik geen moeite mee............ zeker playboy niet, andere tijdschriften zou ik ernstig moeten overwegen :D

maar uit jouw posts begrijp ik dat je gewoonweg moeite hebt met een blad als playboy :D

Ik heb helemaal geen probleem met de Playboy, maar met mijn onverwerkte emoties wat betreft naaktheid.
Ik dacht dat dát nu wel duidelijk was.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:39

Het is dan ook mijn mening :D Dat is niet iets waar je iets mee hoeft te doen. En Michael is inderdaad eng geworden, maar dat neemt niet weg dat hij niet briljant was.

En Patricia vind ik dus ook een geweldig mens, terwijl Theo bij mij alleen maar aan het zinken is, naar mannetje.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:42

_San87_ schreef:
Het is dan ook mijn mening :D Dat is niet iets waar je iets mee hoeft te doen. En Michael is inderdaad eng geworden, maar dat neemt niet weg dat hij niet briljant was.

En Patricia vind ik dus ook een geweldig mens, terwijl Theo bij mij alleen maar aan het zinken is, naar mannetje.

Alleen je argument is niet passend, want hij mag zijn mening hebben en ook al vind jij hem niet om aan te zien, staat dat er toch compleet buiten.
Dus omdat jij iemand lelijk vind, mag die vervolgens niks meer zeggen.
Dat zegt inderdaad genoeg over jou!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:43

Wat heeft zijn lelijke kop nu met zijn uitspraak te maken?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:45

:Z heb het filmpje niet eens uitgekeken, die Maassen kan echt niemand uit laten praten zonder erdoorheen te gaan zitten blaten, zucht, irritant vind ik dat.. (dan interesseert het me ook niet meer wat ie zegt, onbeschofterig gedoe)
ik had eigelijk geen idee hoe die Patricia Paay dr nu uitzag, maar als je er nog zó uit kan zien op je zestigste *D wauw!
Laatst bijgewerkt door _l_amanda_l_ op 10-12-09 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:46

Ik vind het top van haar! +:)+
Die opmerkingen van Theo vind ik echt geen stijl :n Alsof hij zelf het toonbeeld van schoonheid is.. Bah.
Geef mij Patricia maar, en wat Kiwiko zegt, als ik zo'n lichaam had.... Amen :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:46

Miska schreef:
Alleen je argument is niet passend, want hij mag zijn mening hebben en ook al vind jij hem niet om aan te zien, staat dat er toch compleet buiten.
Dus omdat jij iemand lelijk vind, mag die vervolgens niks meer zeggen.
Dat zegt inderdaad genoeg over jou!

Hij mag best wel wat zeggen, maar als het zo respectloos moet, dan vind ik dat hij zijn mond moet houden. Maar dat heeft verder geen enkele invloed op wat ik van Patricia vind. Des te meer op wat ik van Theo vind :D En het was geen argument, maar een mening en een mening hoef ik niet te gaan verdedigen, vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:47

MarisdB schreef:
Uit het voorgaande in de reactie van Miska kan ik me zo voorstellen dat haar idee daarover door haar eigen ervaringen misschien wat vertroebeld is.

Ik ben het er overigens niet mee eens dat je niet zou mogen pronken met je lijf. Het is van jou, doe ermee wat je wilt. Als je goede hersens hebt mag je ze toch ook gebruiken?

Precies!!!! maar bij veel vrouwen is dat tegen het verkeerde been! Maar ik zie dat als jaloezie en niets anders :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:47

_l_amanda_l_ schreef:
:Z heb het filmpje niet eens uitgekeken, die Maassen kan echt niemand uit laten praten zonder erdoorheen te gaan zitten blaten, zucht, irritant vind ik dat.. (dan interesseert het me ook niet meer wat ie zegt, onbeschofterig gedoe)
ik had eigelijk geen idee hoe die Patricia Paay dr nu uitzag, maar als je er nog zó uit kan zien op je zestigste *D wauw!

Tja als je nep mooi vindt...

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:48

soms wel ja :+ (genoeg voorbeelden van niet-mooi nep, dus...)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:49

Cayenne schreef:
Daarbij vind ik zijn uitingen ronduit kwetsend tegenover wat oudere mensen in het algemeen. Vind je het gek dat zoveel mensen een minderwaardigheidscomplex krijgen :=

Wat dat betreft zouden slachtoffers van geestelijk misbruik dat vast herkennen. Ik doe dat in ieder geval wel.

Miska, ik herken me gelukkig helemaal niet in jouw redeneringen.

Ik denk dat ouderen eerder door deze foto's een minderwaardigheidscomplex krijgen.
Die denken straks dat iedereen als ze 60+ zijn er zo uit moet zien!

MarcoBorsato schreef:
klomp schreef:
Lijkt me, naast dat ik het luguber vind, ook niet practisch om met een lijk te wippen, volgens mij heb je dan toch echt wel een aantal tubes glijmiddel nodig, want de boel is dan toch flink opgedroogd? :') en dan heb ik het nog niet eens over de lucht...daar ga je toch van over je nek?

Ik heb er ooit iets over gelezen, maar pin me er niet op vast. Ik geloof dat het over het algemeen verse lichamen zijn die niet stinken. Het aantrekkelijke is het koude en willoze. Een soort pop, maar toch net wat echter dan een realdoll.

Lijken hebben geen... spierbeheersing en geven geen weerstand. Glijmiddel zal niet nodig zijn lijkt me. ;)
Pasgestorven mensen 'stinken' inderdaad niet, dat komt pas later met het rottingsproces. Maar er zijn vast wel gekken die daar juist op kicken....
En over seks met oude lijken: denk dat de boel dan toch al half uit elkaar valt... zo moeilijk moet het dus niet zijn. ;) :r
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 10-12-09 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 19:49

Miska schreef:
_San87_ schreef:

Oke, dan kan ik ook een minne opmerking maken over het 'spook' MJ waar je avatar van is, maar dat neemt niet weg dat het een bijzondere man was! ;)
Uiterlijk zegt natuurlijk geen ene reet en neemt niet weg dat je dan je kop maar moet houden, omdat jij TM iemand vind die niet om aan te zien is. :n

KiWiKo schreef:

Ik heb helemaal geen probleem met de Playboy, maar met mijn onverwerkte emoties wat betreft naaktheid.
Ik dacht dat dát nu wel duidelijk was.

ja het was wel duidelijk dat er ergens een of andere frustratie aan ten grondslag ligt ja :)