Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Pashon schreef:Wilders niet die ziet overduidelijk een probleem en wil dat aanpakken.
ontkennen dat het probleem er niet is, maakt het uiteindelijk alleen maar erger.
Ik zie ook problemen rondom Moslims, maar ik zie ze niet zo groot als Wilders ze maakt.
mvs schreef:@Heino
volgens mij zegt hij dat niet, in mijn oren klinkt het heel anders. Hij houd van een 'traditoneel' nederland met onze cultuur en niet een mengelmoes van van alles en nog wat. Hij vraagt aanpassingen van een deel van de moslims maar draaft daar nogal in door.
Pashon schreef:omdat wij er anders tegenover staan, anders in de zin van wij zijn er niet zo intensief mee bezig als Wilders en het daardoor wellicht kleiner zien als dat het daadwerkelijk is.
Heino schreef:Pashon schreef:omdat wij er anders tegenover staan, anders in de zin van wij zijn er niet zo intensief mee bezig als Wilders en het daardoor wellicht kleiner zien als dat het daadwerkelijk is.
Nee, omdat ík wel kan relativeren, en Wilders niet. Dit soort onderwerpen trekt mij ontzettend aan en ik verdiep me er dan ook heel erg in. En echt, Wilders overdrijft en benadeelt een heeeele grote groep onschuldige mensen.
Pashon schreef:Heino schreef:
Ik zie ook problemen rondom Moslims, maar ik zie ze niet zo groot als Wilders ze maakt.
omdat wij er anders tegenover staan, anders in de zin van wij zijn er niet zo intensief mee bezig als Wilders en het daardoor wellicht kleiner zien als dat het daadwerkelijk is.
Pashon schreef:Wilders ziet de zaak van een andere kant als dat wij het zien.
ongetwijfeld dat er onschuldige moslims zijn, zo zijn ze dat bij elk volk/ geloof, maar ben er toch ook stellig van overtuigd dat het merendeel van de moslims in NL niet zo onschuldig is als dat ze zich doen voorkomen.
Wat Wilders wel of niet kan relativeren is niet aan ons besteed om daarover te oordelen.
MamboBeach schreef:Ik moet toch ook wel zeggen dat er dingen zijn die Wilders zegt waar ik hem gelijk in kan geven... Maar de manier waarop...
Maar dat vind ik toch tegenwoordig van de politiek, hoe ze elkaar aanspreken en dergelijke! Dat moet een voorbeeldfunctie zijn, nou, bij de kleuters in groep 1 zijn ze nog verstandiger...
MamboBeach schreef:@BE, ik heb gelukkig ook geen last van tunnelvisie, ik ga uit van wat ik zie en meemaak!
Ik wil ze echt niet allemaal over 1 kam scheren maar wat ik heb meegemaakt, vrolijk word ik er niet van...
jameyskatje schreef:jullie kennen het verschil niet tussen een moslim en crimineel/afgedwaalde.