Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:18

Diablo schreef:
Tallie_Ho schreef:
Wilders maakt zelf gebruik van de vrijheid van meningsuiting, dat gaat hij zijn medelanders echt niet afnemen hoor!

En waarom zou hij dat niet doen, als hij de kans krijgt?

Waarom wel? Weet jij het? Weet ik het? Ik kan niet in zijn geblondeerde koppie kijken, maar jij ook niet! :+

Dus een aanname van hij zal wel dit, hij zal wel dat is volkomen misplaatst ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:20

Tallie_Ho schreef:
hij is de enige in Nederland die zijn mond opendoet, nou is hij meteen het jongere broertje van hitler? Ik vind het een krasse uitspraak! ;)

Hij is de enige politicus in Nederland die constant een bevolkingsgroep demoniseert en daar achterlijke, kleinerende tot racistische uitspraken over doet, alleen om aandacht te krijgen en met het gevolg dat hij mensen die met elkaar moeten leven, uit elkaar drijft.

Ik stel voor dat we al zijn uitspraken eens loslaten op de inmiddels geheel ingeburgerde Indonesische bevolking (waarvan de 2e generatie ook voor nogal wat problemen gezorgd heeft) Kijken hoe leuk hij dat vindt. m

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:21

Tallo_ho, ik weet het ook niet, maar jij kennelijk wel, want jij zegt dat hij de vrijheid van meningsuiting niet zal afnemen. Zo zeg je ook dat hij buitenlanders niets aan wil doen, maar dit wet je niet. En ik moet eerlijk zeggen, dat hij er wel rare ideeën op nahoudt, net als een zekere persoon in 1940.....

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:23

Mooi gezegd Sarabande!

Wilders wil kennelijk wel de vrijheid op uiting van hun cultuur/godsdienst van een bepaalde groep medemensen inperken.

En wat zegt dit jou?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:24

Diablo schreef:
Tallo_ho, ik weet het ook niet, maar jij kennelijk wel, want jij zegt dat hij de vrijheid van meningsuiting niet zal afnemen. Zo zeg je ook dat hij buitenlanders niets aan wil doen, maar dit wet je niet. En ik moet eerlijk zeggen, dat hij er wel rare ideeën op nahoudt, net als een zekere persoon in 1940.....

Ik zeg dat ik het MEZELF niet kan voorstellen, jij presenteert je mening als een feit! :D

chevax

Re: Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:25

Ze onderbouwt haar mening op basis van historische feiten (als ik even zo vrij mag zijn om hier op te antwoorden) en dat is heel wat anders.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:26

randalinpony schreef:
Mooi gezegd Sarabande!

Wilders wil kennelijk wel de vrijheid op uiting van hun cultuur/godsdienst van een bepaalde groep medemensen inperken.

En wat zegt dit jou?

Intussen is wat meer over zijn achtergrond bekend. Hij was als jongen in een kibboets in Israel, en zijn moeder komt uit Indonesie. Hij heeft dus van 2 kanten moslim geweld dichtbij gezien.
Omdat hij dat op die plaatsen niet kan/wil bestrijden gooit hij die frustraties over de Nedelandse samenleving en om daar echt toe te behoren moest hij natuurlijk een kaaskop worden.

Ik vind hem rijp voor een inrichting, maar ja dat was Hitler ook
Mensen leren maar weinig van de geschiedenis
Laatst bijgewerkt door sarabande op 17-09-09 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:28

sarabande schreef:
Tallie_Ho schreef:
hij is de enige in Nederland die zijn mond opendoet, nou is hij meteen het jongere broertje van hitler? Ik vind het een krasse uitspraak! ;)

Hij is de enige politicus in Nederland die constant een bevolkingsgroep demoniseert en daar achterlijke, kleinerende tot racistische uitspraken over doet, alleen om aandacht te krijgen en met het gevolg dat hij mensen die met elkaar moeten leven, uit elkaar drijft.

Ik stel voor dat we al zijn uitspraken eens loslaten op de inmiddels geheel ingeburgerde Indonesische bevolking (waarvan de 2e generatie ook voor nogal wat problemen gezorgd heeft) Kijken hoe leuk hij dat vindt. m

Hij zal mij en de aardige Turkse bakker van om de hoek niet uit elkaar drijven hoor? Ik zie die bakker als een hard werkende, vriendelijke man die zijn eigen broek op kan houden!

En de vriendelijke Turkse slager waar ik mijn vlees ga halen is ook niks mis mee, doet net een stapje meer als ik daar mijn lamsvlees kom halen, dat vind ik leuk! Vorige keer nog recepten uit staan wisselen met hem, super! :D

De ergerlijke marokkaan die mij en mijn zusje in een overvolle winkelstraat naroept of we hem willen pijpen kan echter wel een weerwoord verwachten! en word daarna ook nog eens boos als we hem vragen of we hem terug moeten schoppen naar Marokko.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:28

Deze man spoort inderdaad echt niet. Wat mij betreft gooien ze hem het land uit met zijn nare manier van denken en zijn opruiende gedrag. Dit is geen vrijheid van meningsuiting meer; hij zet mensen aan tot haat, heel subtiel, dat dan weer wel. Hij gaat steeds net tot het randje en dan weer een stapje terug.

Inhoudelijk over die belasting:
Oude mensjes dragen ook wel eens hoofddoekjes als ze naar buiten gaan (en die zijn gewoon volbloed Nederlands), moeten die dan ook 1000 euro betalen?
Vast niet; het gaat er wéér om dat hij de vrijheid om 'te geloven wat je wilt' wil beperken en dat vind ik net zo erg als wat ze in sommige arabische landen doen (Aganistan-Taliban); iedereen MOET moslim zijn en een baard/burka dragen anders worden er vervelende sancties opgelegd. Het begint met een boete/belasting en het eindigt bij..?

Rare, enge, gevaarlijke man die Wilders, bah.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:29

chevax schreef:
Ze onderbouwt haar mening op basis van historische feiten (als ik even zo vrij mag zijn om hier op te antwoorden) en dat is heel wat anders.

Niemand, maar dan ook niemand op deze wereldbol zal vooraf kunnen voorspellen of de geschiedenis zich herhaalt.. :) Daarom vind ik de vergelijking met WOII een buitengewoon krasse uitspraak ;)

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:31

Ah, Sorry Sarabande. Tweede deel van mijn post was voor Tallyho bestemd.

Maar wel erg interessante achtergrondinformatie. :j

Zo zie je maar weer, haat leidt tot haat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:31

sarabande schreef:
randalinpony schreef:
Mooi gezegd Sarabande!

En wat zegt dit jou?

Intussen is wat meer over zijn achtergrond bekend. Hij was als jongen in een kibboets in Israel, en zijn moeder komt uit Indonesie. Hij heeft dus van 2 kanten moslim geweld dichtbij gezien.
Omdat hij dat op die plaatsen niet kan/wil bestrijden gooit hij die frustraties over de Nedelandse samenleving en om daar echt toe te behoren moest hij natuurlijk een kaaskop worden.

Omdat hij zich niet kan aanpassen aan wat voor anderen normaal is, zou ik liever zeggen.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:33

[/quote]
Niemand, maar dan ook niemand op deze wereldbol zal vooraf kunnen voorspellen of de geschiedenis zich herhaalt.. :) Daarom vind ik de vergelijking met WOII een buitengewoon krasse uitspraak ;)[/quote]

Maar we kunnen wel op basis van geschiedenis bepaalde aannames doen en in dit geval heel hard duimen dat ik er naast zit. Ik snap niet dat je mijn uitspraak zo kras vindt; kijk eens wat Wilders allemaal roept.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:37

Tallie_Ho, vertel mij eens waar ik mijn mening presenteer als een feit?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:37

randalinpony schreef:
Ah, Sorry Sarabande. Tweede deel van mijn post was voor Tallyho bestemd.

Maar wel erg interessante achtergrondinformatie. :j

Zo zie je maar weer, haat leidt tot haat.

Ik haat niemand hoor! ( als je het nu tegen mij had dan :D ) Ergeren doe ik wel :) Dat je in sommige plekken in het land niet eens rustig over straat kan zonder lastig te worden gevallen, daar erger ik mij aan.

Haten doe ik niemand.. Dat ligt niet in mijn aard. :)

@chevax, ik heb nergens gezegd dat ik het voor de volle 100% eens ben met Wilders, hij heeft echter bij bepaalde dingen wel gelijk! Zijn idee van de hoofddoekjes kan ik alleen achter staan als hij daarmee het gat in de begroting dicht krijgt, maar ik gok zo dat onze grondwet dit idee tegen gaat houden. :)

Zijn uitspraken schud ik ook mijn hoofd wel eens bij.. :D Voor mij is het geen afgod iig :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:39

Ik hoorde laatst iemand zeggen dat als de soep heel flauw is, je er zout in moet gooien, maar dat dat kleine beetje zout nog niet de hele soep oneetbaar maakt, maar wel lekkerder.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:40

Diablo schreef:
Tallie_Ho, vertel mij eens waar ik mijn mening presenteer als een feit?

Oeps, dat was jij niet :') Dat was Mariska.. Die gaf aan dat het een andere kerel is, maar met dezelfde ideeen.. Sorry.. Y;(

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:41

Nee, die laatste uitspraak sloeg op Wilders...

Zo nu quote ik netjes, geen verwarring dit keer. :+

Tally ho schreef:
Citaat:
Zijn idee van de hoofddoekjes kan ik alleen achter staan als hij daarmee het gat in de begroting dicht krijgt, maar ik gok zo dat onze grondwet dit idee tegen gaat

Dus om de staatskas te spekken mag je discrimineren? Ik hoop dat je laatste opmerking ironisch was. ;)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:42

Yeyo schreef:
Citaat:
Loop niet te wauwelen dat ik er geen verstand van heb, sta zelf eens open voor andere meningen

hahahahaah, ik loop te wauwelen??
ik sta open voor andere meningen hoor, maar niet voor ongefundeerde, puberale losse flodders die werkelijk nergens op slaan.
dus als jij met een fatsoenlijk argument komt, en dus niet met "moskeeen passen hier niet want het lijkt de efteling wel" dan zal ik daar op reageren.

domme opmerkingen vragen om domme reacties he, misschien handig om je dat de volgende keer te bedenken als je wat post.

Ja, want uiteraard was ik bloedserieus toen ik dit typte, wat nou domme opmerkingen? Ga vooral overal voor in de stijgers staan. Nog sneuer dat je er ook op reageert als het zo 'dom' is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:43

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:44

randalinpony schreef:
Nee, die laatste uitspraak sloeg op Wilders...

Zo nu quote ik netjes, geen verwarring dit keer. :+

Tally ho schreef:
Citaat:
Zijn idee van de hoofddoekjes kan ik alleen achter staan als hij daarmee het gat in de begroting dicht krijgt, maar ik gok zo dat onze grondwet dit idee tegen gaat

Dus om de staatskas te spekken mag je discrimineren? Ik hoop dat je laatste opmerking ironisch was. ;)

Spreekt voorzich! ;) Het zou wel de staatskas goed spekken, maar hij krijgt het toch niet rond.. :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:45

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:47

Tallie_Ho schreef:
Zijn idee van de hoofddoekjes kan ik alleen achter staan als hij daarmee het gat in de begroting dicht krijgt, maar ik gok zo dat onze grondwet dit idee tegen gaat houden. :)

Dit slaat toch nergens op?? Dan kun je beter 'blond-haar belasting' gaan heffen, als we het hebben om iets te zoeken om het gat in de begroting te dichten, dat red je niet met die hoofddoekjes hoor; dit slaat echt helemaal nergens op, sorry hoor. Het is weer een manier om mensen met niet al te hoog IQ over te halen om op hem te stemmen de volgende verkiezingen, ik neem toch aan dat jij daar als intelligente meid niet in gaat trappen??

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:48

het is een white pride forum :+ dus ja zeker racistisch :')
willekeurig berichtje:

Citaat:
Die tax is een uiting van het talmoedisch afpersen van niet-joden. En wel aangespoord door Mossad-agent Wilders.
Alhoewel ik een tegenstander ben van de kolonisering van Nederland door andere (incl. Islamitische) volkeren, zijn Moslims toch kilometers verheven boven talmoedische joden, wat mij betreft.

Ook al ben je het niet met de Islam eens, toch is het zo dat moslims - weliswaar op hun manier - het beste willen voor anderen; ze hopen namelijk dat anderen zich zullen bekeren.
Talmoedische joden hebben schijt aan anderen en willen slechts datgene dat goed is voor hen. Het zijn vaak gewetenloze afpersers; lees de talmoed maar.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:49

Lante schreef:
Tallie_Ho schreef:
Zijn idee van de hoofddoekjes kan ik alleen achter staan als hij daarmee het gat in de begroting dicht krijgt, maar ik gok zo dat onze grondwet dit idee tegen gaat houden. :)

Dit slaat toch nergens op?? Dan kun je beter 'blond-haar belasting' gaan heffen, als we het hebben om iets te zoeken om het gat in de begroting te dichten, dat red je niet met die hoofddoekjes hoor; dit slaat echt helemaal nergens op, sorry hoor. Het is weer een manier om mensen met niet al te hoog IQ over te halen om op hem te stemmen de volgende verkiezingen, ik neem toch aan dat jij daar als intelligente meid niet in gaat trappen??

Lees even 2 posten boven deze! :+ Daar staat dat het ironisch bedoeld was..

En kom daarna maar weer rustig van de kast en adem 3 keer goed in en uit :D