Laatstgenoemde gaat mijn stem krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Ik vind het goed dat er een partij voor de dieren is maar ga zeker niet op ze stemmen. Ze willen namelijk het veetransport beperken tot maximaal twee uur maar mijn vraag is dan hoe ver kom je dan met die dieren en zeker met de file`s. Mijn ding is zorg dat het transport verbeterd in plaats van een beperking of in ieder geval een reeele beperking. Daarnaast willen ze zo snel mogelijk een proefdiervrij europa en dat wil iedereen maar niet ten koste van alles. Als je alles gaat verbieden gaan de proeven uitgevoerd worden in andere apenlanden en dat moet je echt niet willen. Ze kunnen nu leuk zeggen dat het aantal proefdieren daalt in nederland in de apenlanden neemt het alleen maar toe zonder toezicht. En waar een gemiste kans ligt en ook voor proefdiervrij is dat ze zich bijna alleen maar richten op vervanging maar niet op verbetering en verfijning en daar is nog veel te doen. Maar ze hebben ook zeker goeie punten.
Buitenzorg schreef:SP. Ik wil -zoals de SP kopt- (veeeeeeeeeeeeeeeeeel) minder Brussel.
PvdD zal mijn stem noooooit krijgen, gezien de achtergrond van de 2 kopstukken van deze partij.
PVV schopt raak -net als Pim Fortuin destijds- tegen het zere been, maar geeft geen oplossingen behalve allerlei verworven rechten weer terug te willen draaien (w.o. abortus bv)
Ik ga morgen zeker stemmen!