Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:En natuurlijk weer vermassen
detour schreef:Kazary probeer niet zo agressief en aanvallend te reageren, dit is Bokt.![]()
Ik denk dat PG heel rustig blijft hier.![]()
Ontopic: Deze jongen wordt vast snel mager. Dwingen van sondevoeding is me ook wat..
Citaat:“Het is jammer dat altijd dezelfde mensen aan het woord komen. En sommige van die mensen hebben dat blijkbaar ook nodig om hun eigen ego te strelen.”
Citaat:In de krant staat er vandaag ook dat hij in een goed gezin is opgegroeid, ze waren niet arm ed, hij kende geen miserie van thuis uit. Hij was de oudste van 3 kinderen.
Ocharme de ouders en de zusjes/broertjes! Sinds vorig jaar is hij alleen gaan wonen.
Zijn collega's en vroegere medeleerlingen beschrijven hem als een zeer stille jongen, die nooit iets misdeed & die altijd een lichte glimlach op zijn gezicht had...
Citaat:Ik word enkel altijd een beetje simpel van dat soort typeringen in de pers.
NIemand weet op dit moment wat er met deze man aan de hand is, waarom hij deed wat hij deed. Maar ja, om de sensatie te voeren moet je wel ergens meer komen....
kazary schreef:Misschien zijn ze nu verder in het onderzoek. En is het nu inderdaad wel bevestigd.
Raar hoor, kleine kinderen een oude vrouw.Daar zie je ook niet direct verband in.