Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Re: Joran van der Sloot handelt in Thaise vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:33

Ik heb het idee dat het Nederlands recht en Thais recht hier af en toe wat door elkaar gehaald wordt. Neem aan dat niemand van ons hier Thais recht gestudeerd heeft, dus denk dat nog moet blijken of Joran strafbaar is. Overigens heeft Peter R. dit uiteraard alleen uit eigen belang gedaan, maar ik heb geen medelijden met Joran, die jongen mag wel eens nagekeken worden door een psychiater, daar zit minstens een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis in Nors opkijken .

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:34

Die jongen is gewoon niet helemaal 100.. Gestoord

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:34

Pipo schreef:
Lovely schreef:
Peter's team heeft geld betaald om die meiden naar NL te krijgen, zou dat niet nog strafbaarder zijn in Thailand? Lijkt me een mooi moment om aangifte te doen Lachen.

Dat hoeft Joran niet te doen toch? Dat mogen wij ook doen?

Dat denk ik wel, maar met het intelligentieniveau van de plaatselijke dienders, denk ik niet dat ik het voor elkaar ga krijgen. Je weet hoe ze hier met zaken omgaan.

Kayla, daarom vroeg ik me ook af of voorbereiding ook strafbaar is zonder gevolg.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:35

Zijn ouders moeten zich nu toch ook maar eens op hun kop gaan krabben Nagelbijten / Gniffelen
Vooral mams denk ik zo,... Gestoord

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:35

Als ik Joran was (en dat zal z'n paps hem ook wel vertellen) zou ik iig als de wiedeweerga naar Nederland komen Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:36

Pipo schreef:
katiavl schreef:
Ik snap echt niet waarom de vries zich dan niet afzijdig heeft gehouden, en gekeken wat er dan gebeurd zou zijn. Als de zaak gewoon zijn gang was gegaan. Zou hij verder staan dan nu...

Of niet en daarom heeft hij er nu een zaak van gemaakt om maar een programma te kunnen maken.

Aan beiden heb ik niet aan gedacht! Jullie hebben inderdaad een punt.

Nouja, ik trek terug wat ik gezegd heb. Ik heb voor misdaadjournalisten/treu crime schrijvers die hun nagels in een zaak hebben gezet respect. Maar dit word een beetje absurd....
Als het hopeloos is moet je het loslaten, en er zullen altijd onopgeloste zaken blijven. En eens je loslaat zie je misschien nieuwe dingen.

Aangifte wens ik niemand, zeker geen goede stimulus voor joran.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:36

Peter R, is ook niet helemaal 100 hoor. Hij wilde vroeger misdadiger worden, maar daar was hij niet handig genoeg voor en daarom doet hij nu dit.
Volgende week gaan we op pedojacht zie ik, dus ik zou zeggen: same place, next week Haha!.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:37

Lovely schreef:
Kayla, daarom vroeg ik me ook af of voorbereiding ook strafbaar is zonder gevolg.

Volgens Peter R. wel, maar ik heb geen idee of dat bluf of kennis betrof Tong uitsteken .

Anoniem

Lovely schreef:
Dat denk ik wel, maar met het intelligentieniveau van de plaatselijke dienders, denk ik niet dat ik het voor elkaar ga krijgen. Je weet hoe ze hier met zaken omgaan.

.

Oh sjit ja........laat ik het hier in het durp dan helemaal maar niet doen, zijn echt sherlock holmes Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

manzano schreef:
Als ik Joran was (en dat zal z'n paps hem ook wel vertellen) zou ik iig als de wiedeweerga naar Nederland komen Knipoog

Want? Alsof we hier op hem zitten te wachten Lachen.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:38

Kayla schreef:
Ik heb het idee dat het Nederlands recht en Thais recht hier af en toe wat door elkaar gehaald wordt. Neem aan dat niemand van ons hier Thais recht gestudeerd heeft, dus denk dat nog moet blijken of Joran strafbaar is. Overigens heeft Peter R. dit uiteraard alleen uit eigen belang gedaan, maar ik heb geen medelijden met Joran, die jongen mag wel eens nagekeken worden door een psychiater, daar zit minstens een anti-sociale persoonlijkheidsstoornis in Nors opkijken .

Dat is denk ik het belangrijkste punt. Hier in Nederland kan het misschien niet gebruikt worden voor een veroordeling, maar misschien daar wel... De zwarte cobra zit nu toch ook in een Amerikaanse cel nadat ie in een undercover val van de Amerikaanse polie was gelopen.. Op precies dezelfde manier, niets gedaan alleen voor de camera voorbereidingen gedaan en geld aangepakt..

Wordt vast vervolgd.. Haha!

Anoniem

Kayla schreef:
Lovely schreef:

Volgens Peter R. wel, maar ik heb geen idee of dat bluf of kennis betrof Tong uitsteken .

En juist daarom geeft geen enkele uitspraak van Peter R. antwoord op welke vraag dan ook.

Anoniem

Wilde Peter .............Holleder worden? Och wat een boefie Haha! Nou ja, in dat geval valt een Thai op je afsturen best mee Haha!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:39

Nee, maar dan ontduikt ie een Thaise gevangenis en kan ie hier vrij rondlopen omdat die voorbereidingshandelingen hier toch niet strafbaar zijn.

Karl66

Wat een onzinprogramma, als je eerst al een half uur en drie deskundigen nodig hebt om te bewijzen dat jouw verhaal toch echt wel klopt, dan ben je blijkbaar ondertussen zelf niet meer overtuigd dat de eerste uitzending genoeg is om mensen te overtuigen van je mening. Dat was al een verschrikkelijk zwaktebod volgens mij.

Joram is gewoon een stoer patsertje die veel geld wil verdienen, maar er niet voor wil werken en die krijgt veel meer aandacht dan hij verdient. Maar het hele deel over vrouwenhandel is toch echt uitlokking. Joram had het in de uitzending aldoor alleen maar over dansen in clubs en verder over het regelen van visa en dergelijke. De enige die het woord prostitutie in de mond hebben genomen zijn Peter en de voice over. Als Joram daar zelf explicieter over was geweest, dan hadden ze dat echt wel tien keer herhaald om het verhaal te ondersteunen.

De afsluiting van het programma liet zo duidelijk zien dat het persoonlijk is voor Peter en niets meer of minder.

Cyntje

Lovely schreef:
Peter R, is ook niet helemaal 100 hoor. Hij wilde vroeger misdadiger worden, maar daar was hij niet handig genoeg voor en daarom doet hij nu dit.
Volgende week gaan we op pedojacht zie ik, dus ik zou zeggen: same place, next week Haha!.

Ik vind hem anders verdomd handig Knipoog
Zouden meer mensen op de wereld mogen zijn die het mensen heet onder de voeten maken dan weten we in ieder geval zeker dat er een keer wat boven water komt dan de talloze moordzaken die niet worden opgelost!!!! Vork

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:40

Omdat hij hier niet strafbaar is............. daar wel....... Dus als hij hier zit, zit ie goed.
Nederland levert in principe niet uit aan Thailand.

lesilla

Lovely schreef:

Ik wou dat als kind ook, en begaafde raten om te kijken in welke stadia ze ontbonden waren.
En ben 100 procent ok of toch 80 procent Clown , wel van dat idee afgestapt inmiddels. Als je kunt denken zoals ze, ben je altijd een stapje voor.

Anoniem

Pipo schreef:
Lovely schreef:

.

Oh sjit ja........laat ik het hier in het durp dan helemaal maar niet doen, zijn echt sherlock holmes Nagelbijten / Gniffelen

Inderdaad, bij jou maken ze het echt donkerbont, prutsers.

Wat nu op SBS is, is veel interessanter. De nog altijd onbeantwoorde vraag hoe Kennedy vermoord is.

Anoniem

Karl66 schreef:
Wat een onzinprogramma, als je eerst al een half uur en drie deskundigen nodig hebt om te bewijzen dat jouw verhaal toch echt wel klopt, dan ben je blijkbaar ondertussen zelf niet meer overtuigd dat de eerste uitzending genoeg is om mensen te overtuigen van je mening. Dat was al een verschrikkelijk zwaktebod volgens mij.

Joram is gewoon een stoer patsertje die veel geld wil verdienen, maar er niet voor wil werken en die krijgt veel meer aandacht dan hij verdient. Maar het hele deel over vrouwenhandel is toch echt uitlokking. Joram had het in de uitzending aldoor alleen maar over dansen in clubs en verder over het regelen van visa en dergelijke. De enige die het woord prostitutie in de mond hebben genomen zijn Peter en de voice over. Als Joram daar zelf explicieter over was geweest, dan hadden ze dat echt wel tien keer herhaald om het verhaal te ondersteunen.

De afsluiting van het programma liet zo duidelijk zien dat het persoonlijk is voor Peter en niets meer of minder.

Uhh Karl...........het is JoraN Haha!

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:41

Ik vond die deskundigen erbij halen nog wel een voorbeeld van "kritische zelfreflectie".

Maar nu je het zegt heeft Joran zelf nergens het woord prostitutie in de mond genomen, inderdaad.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 00:42

Kritisch durf ik te betwijfelen.............. Er zijn ook deskundigen die er anders over denken lijkt me Bloos

patsur

IndianLady schreef:
De goede argumenten van Freek die ik bedoelde waren: waarom van zoiets amusement maken. Waarom niet juridische stappen ondernemen met de info en videomateriaal die je hebt. En de leukste hij pakt 'alleen' de kleine kruimeldieven, omdat ook hij (Peter) bang is voor een kogel door zn kop.

Dit is zoals Freek het zei, maar ik ben het er wel mee eens. Ook Witteman (?) vroeg waarom Peter nog altijd achter Joran zat. Ook deze vraag vond ik interessant.

Hm, niet helemaal true. Hij is bezig met een zaak en dat is alles behalve zonder risico

Anoniem

katiavl schreef:
Lovely schreef:

Ik wou dat als kind ook, en begaafde raten om te kijken in welke stadia ze ontbonden waren.
En ben 100 procent ok of toch 80 procent Clown , wel van dat idee afgestapt inmiddels. Als je kunt denken zoals ze, ben je altijd een stapje voor.

Echt?
Ik wilde gewoon Piloot worden Haha!

Cyntje

Karl66 schreef:

Allereerst heet de beste man JoraN Knipoog
Verder of hij het woord in de mond neemt of niet... geld aannemen voor dergelijke praktijken en het treffen van voorbereidingen op deze wijze zijn sowieso ook strafbaar, daar hoef je het woord prostitutie niet voor in de mond te nemen...
Maar Karl ben je nou echt zo naiëf??? Hij is zo disrespectvol naar vrouwen,... dan weet je zelf wel beter toch???