Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:hoe laat begint rtl boelefart? kijk daar nooit naar...
Gianna schreef:nee niet echt, rtl heeft alle kranten nagekeken of ze iets konden vinden omdat otto had gezegd een advertentie geplaats te hebben in een krant maar konden niks vinden.... ze plaatsen een oproep..
Cayenne schreef:Citaat:Werden Giel Beelen en Gerard Ekdom vannacht voor de gek gehouden of niet? Rond 4:23 uur belde ene Otto van 19 naar 3FM om een plaatje aan te vragen. Het was zijn laatste wens omdat hij over tien uur euthanasie zou plegen.
Wat hilarisch begon ("we kunnen je verzoekje over elf uur draaien") draaide uit op een serieus gesprek. Otto meldde dat hij al vier jaar kanker had en zijn vooruitzicht was hopeloos. Hij was bezig om de laatste tien uur te experimenteren met drugs en drank. Ook had hij al een advertentie in de krant laten zetten hoeveel uur hij nog te leven had. Zijn hoogtepunt in het leven was 3FM.
Beelen en Ekdom wensten hem een goede reis en vroegen hem om nog eens te komen spoken. Speciaal voor hem draaiden ze Viva La Vida van Coldplay, ondanks dat het 90's Request was.
Het fragment kun je hier beluisteren.
http://www.fok.nl
Pff, wat heavy zeg! Ik heb het net geluisterd en ik denk niet dat het een geintje was. Die jongen klonk echt van de kaart. De advertentie staat idd in de krant.
Wel sneu dat hij eerst niet serieus werd genomen, maar ze maken natuurlijk wel vaker wat mee in die uitzendingen..
Ik heb er de rillingen van gekregen.
Hij zal er inmiddels al niet meer zijn.. Rust in vrede![]()
Sterkte aan alle familieleden en vrienden.
pubelia schreef:Ja maar hun noemen de grotere kranten, wie zegt dat het in een grote krant heeft gezet.
En hij zegt dat hij otto heeft, wie zegt niet dat dat een schuilnaam is, omdat hij niet wil dat heel zijn omgeving het weet dat hij het is....?
Ja ik speculeer....
Silvaantje schreef:ja maar daarom roepen ze ook mensen op die er iets over gelezen hebben of iets weten of die cotact op willen nemen..
paix schreef:Vind het een beetje daar dat zo veel mensen uitgaan van het slechtste in een mens!?. Deze jongen belt dat hij kanker heeft en dood gaat dit zijn dingen die echt gebeuren! Ik ga er van uit dat mensen niet dit soort raren verhalen ophangen voor ene beetje roem.
bonney4evver schreef:paix schreef:Vind het een beetje daar dat zo veel mensen uitgaan van het slechtste in een mens!?. Deze jongen belt dat hij kanker heeft en dood gaat dit zijn dingen die echt gebeuren! Ik ga er van uit dat mensen niet dit soort raren verhalen ophangen voor ene beetje roem.
Nou dan ken jij de mens/jeugd van tegenwoordig nog niet.
bonney4evver schreef:paix schreef:Vind het een beetje daar dat zo veel mensen uitgaan van het slechtste in een mens!?. Deze jongen belt dat hij kanker heeft en dood gaat dit zijn dingen die echt gebeuren! Ik ga er van uit dat mensen niet dit soort raren verhalen ophangen voor ene beetje roem.
Nou dan ken jij de mens/jeugd van tegenwoordig nog niet.