Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pien_2010 schreef:Tjonge jonge. En wij staan erbij en kijken er naar en dat voelt zo machteloos. Waarbij ik nu niet zeg dat we er gelijk maar moeten opkloppen richting Rusland maar het doet wel veel verdriet dat de voedselvoorraad van zoveel mensen willens en wetens kapot gemaakt wordt en vernietigd.
irmaz schreef:Kuggur schreef:Die graan vrije mode in huisdiervoer is al veel langer gaande dan deze oorlog.
Niet de hype, wel de mogelijkheid, gelukkig want ik heb al jaren een kat die niet tegen graan kan. Pas sinds vorig jaar heeft ineens ieder merk het in zijn assortiment.
Mizora schreef:irmaz schreef:Niet de hype, wel de mogelijkheid, gelukkig want ik heb al jaren een kat die niet tegen graan kan. Pas sinds vorig jaar heeft ineens ieder merk het in zijn assortiment.
Nee hoor, de graanvrije hype is al meer dan 5 jaar aan de gang. De onderzoeken naar voedingsgerelateerde DCM zonder taurinetekort zijn in 2018 op gang gekomen, maar toen was graanvrij al minimaal 3 jaar een hype.
Verreweg de meeste merken hebben ook al minimaal 5 jaar een graanvrije variant in zijn collectie, maar het wordt nog altijd gangbaarder. Overigens heeft dat weinig tot niets met Oekraïne te maken, want ook de graanbevattende voersoorten waren al een hele tijd vaak tarwevrij, maar dan werd er vaak rijst gebruikt.
Janneke2 schreef:... en hoe ik het graag mag zien:
Poetin reist niet af naar Zuid-Afrika ivm de bijeenkomst van de BRICS landen.
Zuid-Afrika is aangesloten bij het internationale strafhof - en dus verplicht om de man ter plekke te arresteren.
Lavrov komt wel.
(... en vraagt misschien wel politiek asiel aan, weten wij veel!)
nikkel schreef:BigOne, betere en meer luchtafweergeschut lijkt mij een veel betere manier om het eerstens aan te pakken. Uiteraard met ruim voldoende munitie. Daarna als dit niet voldoende helpt een volgende stap.
irmaz schreef:Janneke2 schreef:... en hoe ik het graag mag zien:
Poetin reist niet af naar Zuid-Afrika ivm de bijeenkomst van de BRICS landen.
Zuid-Afrika is aangesloten bij het internationale strafhof - en dus verplicht om de man ter plekke te arresteren.
Lavrov komt wel.
(... en vraagt misschien wel politiek asiel aan, weten wij veel!)
Was net op het nieuws, Putin zal niet afreizen naar Zuid-Afrika maar gaat telewerken