elnienjo schreef:We hoeven niet te stoppen met hulp, maar ons eigen land de afgrond in jagen lijkt me ook niet de bedoeling.
Even een oprechte vraag: woon jij nu wel of niet in Nederland, elnienjo?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:elnienjo schreef:Het antwoord op je vraag is toch duidelijk uit de quote.
Nee, omdat eerder in dit topic (of in een ander) werd gezegd dat jij niet in NL woont. En daarom vraag ik het gewoon.
OleJon schreef:Babsiej schreef:Ik had jouw naam er ook bijgezet.
Jouw ellende stelt echt niets voor, vergeleken bij oorlogsgeweld. Je hebt nog mogelijkheden genoeg om te bezuinigen.
Wat weet jij er nou van hoe erg een ander zijn ellende is?
Daar kun jij niet over oordelen.
Babsiej schreef:Extra documenten invullen om nog eens 500 euro te ontvangen, tegenover mensen in oorlog, doodsangst, uitgemoorde gezinnen, alles kwijt.
Please get alive. Slachtoffer gedoe allemaal.
elnienjo schreef:Denk dat je me verwisselt met iemand anders, ik woon gewoon in Nederland maar kan wel in België tanken.
enzino schreef:Het probleem met een prijsplafond is tweeledig:
1. de overheid zal het verschil moeten betalen en dat doen ze met jouw geld
2. de prijs kunstmatig laag houden zet niet aan tot meer besparen
sterregoud schreef:Nederland zou net als de omringende landen een prijsplafond moeten vastleggen voor stroom en gas.
Dit is echt essentieel.
Ook mensen die een paar tientjes, of honderdjes boven de huidige 1300 verdienen kunnen fors in de knel komen door de steeds stijgende energieprijzen.
MyWishMax schreef:Maar d3 belasting is al naar beneden gegaan he? Dat werd begin van dit jaar al gedaan. En dan sinds juli nog wat meer. Ja, er wordt nog steeds belasting over betaald, maar hij is wel lager.
Dat heb ik teouwens ook al eerder geschreven nav een reactie van jou, dat dat al gebeurd is.
MyWishMax schreef:https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... chouwingen
Er zijn al maatregelen genomen. Het is niet genoeg voor een grote groep maar ze zijn wel bezig geweest